12-04-2011, 04:25 PM
(11-04-2011, 09:02 PM)Nustu826 Kirjutas: Sealtsamast kaane alt toimub kütuse etteande suurendamine sellesama hoova liigutamise abil - kui ikka õige kaan oli. Kontrolli igaks juhuks et kas seal kaane all ikka kõik mutikad ilusasti kinni. Ja sealtsamast kontrolli, kas gaasihooba liigutades kogu see kompott ilusasti liigub. On juhuseid kus seesama kompott on lihtsalt lahti(või katki) läinud peahoova küljest ja siis sama jama. Käima ei lähe jne.
Kuna iseenesest need kaane kruvid lahti ei tule, siis nagu eelpoolmainitud - on seal keegi meistrimees kallal käinud. Niisamuti võib ta olla näppinud seda peahooba ja jällegi unustnud miskit kinni keerata....
Nii:
Kruvisin kinni ja kasu ei miskit. Prooviks keerasin lahti tagasi ja mingit vahet ei täheldanud. Hooba liigutasin ka . Liikus ilusti ja miski lahti ei olnud.
Küll aga tegin avastuse: Lasin sellele tagumisele klapile otse vaakumi peale ja peale seda tekkis tühikäik. Minekut kül ei ole , aga vähemaltkäib nyyd kohapeal.
Täna muidugi otsustas järgmine kyynal minema lennata. 1 veel vahetada siis on kõik uued .
Kruvisin maha klapikambrikaane. Rihmarattalt keerasin ot ja ülevalt olid kriipsud kohakuti. Paremal pool paistis mingi plastist tald ka olevat ,mille peal kett jookseb.
Seega mina kahtlustaks , et on kas pump küpse , mootor küpse või siis pumba juurest kett üle visanud.
Samas m6eldes , et kraavipervel kiikudes käis veel auto ilusti. Viimane käimine oli siis , kui t6mmati ja auto vajus juhipoolsele kyljele viltu. Siis jätsin kohe mootori seisma. V6ibolla siis sel hetkel j6udis õlir6hk korraks kaduda.
Oskab keegi öelda , kuidas saaks pumba õigesse hambasse , Kus asuvad märgid? Millised märgid?
Ise vaatasin , et pumba vastasküljel asub vaakumpump. Kas selle tagant pääseks midagi tegema?
Nohjah , Läbisiõitu näitab 400K , aga ilmselt mill v6i paar rohkem sõitnud. Tehase takso ka veel ju. Peabgi hakkama otsi andma