12-04-2011, 08:57 AM
(12-04-2011, 08:32 AM)Mersuvend Kirjutas: ressurss sellesmõttes, et kui suur kilometraaz on veel Ok enne kui hakkab vajama juba suuremat tähelepanu ja remonti?
...
Nii 2-30 kkm kannatab sõita enne, kui tuleb hakata raha matma. Tõsi, õli peab ilmselt juba enne mootorisse juurde valama. Seda muidugi eeldusel, et auto on alguses korras.
Mis aga puutub auto võimalikku läbisõitu enne tõsisemat remonti, siis siin sõltub kõik omanikust. Poolemiljonise läbisõiduga taksosid on mitmeid. Samas on mõni hädas olnud juba 200 kkm järel. 211 näikse olevat üks nendest autodest, mis ei armasta pidevaid lühikesi otsi. Aga milline auto neid ikka armastaks.
Muu maiilma foorumeid lugedes on peamiseks tõrkujaks ikka särts, millele sekundeerib "peenem" mehaanika. Tõsisem raudvara reeglina kestab. Ning roosteprobleemist on pea lahti saadud (tõsi, eks auto on veel liialt uus hõiskamaks).
211 on niikuinii auto, mille tegelikku seisukorda silma järgi ei hinda. Ainsaks tõsiseltvõetavaks tõendiks on diagnostikaarvuti näit (ja tegelik hooldusajalugu). Mis meie kontekstis (Silber ja korralik hooldus - muhhahhaaaa) on samuti veidi küsitav.