06-04-2011, 09:46 PM
Ise oma "pentad"-e juures olen läinud liivapritsimisteemat. Minul on lihtsam töö, st siledat pinda on rohkem ja uurdeid sääraseid ei ole. Kui velg on puhastatud ja oksiid eemaldatud läheb selga happekrunt (kontakti loomiseks), peale täitekrunt, siis lihvin paraja paberiga liivapritsist ja muudest kahjustustest tekkinud konarlused tasaseks, poleerin randi, katan randi kinni, värvin ja lakin.
Hetkel on liivapritsimiseks läinud ~6€ kuna teen asja ise ja pritsina kasutan odavat paakpüstolit. Ajab pikemas perspektiivis asja ära ja natuke madalama rõhuga pritsides ei jää pind ka nii kole, kuigi ajakulu on tohutu. Nädalavahetus on raudselt läinud liivapritsimise nahka.
Viimasel ajal on vist tulnud ka aktuaalseks mingi pähklikoortega pritsimine nagu SR foorumis räägiti. Ei tea kas sellist teenust ka eestis pakutakse.
Alustasin töötlemist keemilise värvieemaldusega, kandsin värvieemaldit kaks korda veljele, enamus kihte tuli maha. Nüüd on jäänud vaid puhas liivapritsi töö.
Velgi on ka igasgusuguse eemaldamise jaoks mingi hea lahusti, näiteks atsetooni sisse likku pandud - mis on ka kallis teema arvestades selle lahusti liitrihinda.
Hetkel on liivapritsimiseks läinud ~6€ kuna teen asja ise ja pritsina kasutan odavat paakpüstolit. Ajab pikemas perspektiivis asja ära ja natuke madalama rõhuga pritsides ei jää pind ka nii kole, kuigi ajakulu on tohutu. Nädalavahetus on raudselt läinud liivapritsimise nahka.
Viimasel ajal on vist tulnud ka aktuaalseks mingi pähklikoortega pritsimine nagu SR foorumis räägiti. Ei tea kas sellist teenust ka eestis pakutakse.
Alustasin töötlemist keemilise värvieemaldusega, kandsin värvieemaldit kaks korda veljele, enamus kihte tuli maha. Nüüd on jäänud vaid puhas liivapritsi töö.
Velgi on ka igasgusuguse eemaldamise jaoks mingi hea lahusti, näiteks atsetooni sisse likku pandud - mis on ka kallis teema arvestades selle lahusti liitrihinda.