06-04-2011, 09:22 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-04-2011, 09:25 PM ja muutjaks oli hents99.)
Laki saab edukalt ja väga kiiresti maha keemiliselt. värvieemaldiga. Lakk muutub nagu "pleksiks" ja põhimõtteliselt pintsliga kihialla minnes tuleb lakk suurte kõvade tükkidena ära.
Mul Capri all sellised veljed, Compomotive sepisveljed väikse diameetriga ja suht laiad.
Edit: Kui ma lasin oma SEC`i OZ Futura 3-osalisi velgi klaaskuuliga pritsida, siis randid said kenad puhtad ja matja pinnaga, mida pärast hea peegliks poleerida. Velje keskosa aga ei suutnud nad 100% puhtaks teha. Pigem ca 40% ulatuses jäi originaalkrunt ikkagi peale, nii kõva kiht, aga sisuliselt polegi vaja kõike maha saada. See, mis tugev, las ta jääda. Enivei tuleb ühtlaseks pritspahtli või täitekrundiga teha (ise nii täpselt seda maalritööd ei tea, vaid oletan)
Mul Capri all sellised veljed, Compomotive sepisveljed väikse diameetriga ja suht laiad.
Edit: Kui ma lasin oma SEC`i OZ Futura 3-osalisi velgi klaaskuuliga pritsida, siis randid said kenad puhtad ja matja pinnaga, mida pärast hea peegliks poleerida. Velje keskosa aga ei suutnud nad 100% puhtaks teha. Pigem ca 40% ulatuses jäi originaalkrunt ikkagi peale, nii kõva kiht, aga sisuliselt polegi vaja kõike maha saada. See, mis tugev, las ta jääda. Enivei tuleb ühtlaseks pritspahtli või täitekrundiga teha (ise nii täpselt seda maalritööd ei tea, vaid oletan)
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Elbe Engineering