31-03-2011, 04:54 PM
(31-03-2011, 03:50 PM)stihl Kirjutas: Näedsa, juba hakkab pisuke valguskiir paistma...
Oletades, et kasti ülekanne on viimase käiguga 1:1, ehk väntvõll on kardaaniga sisuliselt ühes tükis, siis on ka spido ja tahho seier omavahel lineaarses seoses.
Seda kas kiirust võetakse kardaanilt või tagapoolteljelt, pole vahet, tulemus on lõppkokkuvõtteks ikka sama, sest difri ülekandearv ju sõidu käigus ei muutu.
Natuke nokiks:
Manuaalkäigukastiga on KÕIKIDE käikude puhul tahhomeetri ja spidomeetri vahel lineaarne seos - kõikide käikude puhul.
Seda kas kiirust mõõdetakse diffri eest või küljepealt: vahet pole kui auto sõidab esialgse diffriga. Vahe tekib siis kui muuta peaülekannet - diffri eest mõõtes ei muuda spido vs taho näidikud omavahelist seost (ainult reaalne auto kiirus muutub), kuid küljepealt mõõtes muutub spido vs taho seos küll.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
www.hobenool.eu
5227858