31-03-2011, 03:50 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 31-03-2011, 04:06 PM ja muutjaks oli stihl.)
(30-03-2011, 05:42 PM)2015c Kirjutas: Mis oleks orig mõõt? Ok, reaalse kiiruse saan paika kui suurem profiil, aga ega sellest pöörded ei muutu.
(31-03-2011, 02:42 PM)2015c Kirjutas: Mina tahangi sinna jõuda et ju spidomeeter ja tahhomeeter on omavahel seoses.
Näedsa, juba hakkab pisuke valguskiir paistma...
Oletades, et kasti ülekanne on viimase käiguga 1:1, ehk väntvõll on kardaaniga sisuliselt ühes tükis, siis on ka spido ja tahho seier omavahel lineaarses seoses.
Seda kas kiirust võetakse kardaanilt või tagapoolteljelt, pole vahet, tulemus on lõppkokkuvõtteks ikka sama, sest difri ülekandearv ju sõidu käigus ei muutu.
Sinu puhul on küsimus selles, kas kasti viimane käik ikka on kindlalt sees või libiseb pisut läbi....(oli vist automaat, eksole, 20a vana oli ta anyway...).
Esimene, kõige lihtsam kindlakstegemise viis on kastiõli tempi mõõta pärast pikemat praeguse ilmaga sõitu - kui ikka kuumaks läeb, on jama. (ära küsi nüüd, kas 124jal turbiinilukk on, ma ei tea)
185 laiusega rehvi asemel 205 alla pannes, "õigeneb" su spido ca 4km/h, (90-se tunnikiiruse juures), aga pisut valetab ta ikka. (samuti langeb pisut tahhoka pööre, eksole)
Kõikidel autodel spido veidi valetab, isegi nendel, millel seierit keerab el. mootor.
Sest mitte ükski autotootja ei taha kellegi kiirustrahvi kinni maksta...pigem las sõidavad lubatust igaks juhuks pisut aeglasemalt.
Saaks nüüd need simmerid kah kuidagi vahetatud, oleks päev kirjas...Aga see on hoopis teine ja palju pikem/keerulisem teema...
P.S. Kui sa neid hannese poolt pakutavaid asju kohe ära ei võta, siis jääd ilma. Sest sellise hinna puhul ma isegi ei mõtle, kas sobivad ja kas mul neid üldse vaja on....