30-03-2011, 04:43 PM
Nojah, sellist porri pole mõtet teha, et keevitada autole teine esi- või tagaots.
W124 pole just kõige haruldasem auto, et peaks sellist tööd tegema.
Aga teemakohast niipalju, et tuleks vaadata, kas näiteks kommutaatori juhtmed/pistikud on samad?
Sõltub aastakäikudest. Esiotsa juppe saad ju kõike ringi tõsta. Sul läheb vaja stabikavarrast kindlasti, ilmselt ka vedrusid.
Radikas vaja R6 oma panna.
Selles mõttes on lihtne, et sul on kõik jupid olemas, mida vajad. Pead ainult ringi hakkama tõstma.
Isegi kui pead juhtmestiku välja vahetama, ei näe mina selles mingit probleemi. Kõik käib kenasti küljest ära ja saab samamoodi ka külge panna.
W124 pole just kõige haruldasem auto, et peaks sellist tööd tegema.
Aga teemakohast niipalju, et tuleks vaadata, kas näiteks kommutaatori juhtmed/pistikud on samad?
Sõltub aastakäikudest. Esiotsa juppe saad ju kõike ringi tõsta. Sul läheb vaja stabikavarrast kindlasti, ilmselt ka vedrusid.
Radikas vaja R6 oma panna.
Selles mõttes on lihtne, et sul on kõik jupid olemas, mida vajad. Pead ainult ringi hakkama tõstma.
Isegi kui pead juhtmestiku välja vahetama, ei näe mina selles mingit probleemi. Kõik käib kenasti küljest ära ja saab samamoodi ka külge panna.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Elbe Engineering