29-03-2011, 11:16 PM
Kui on kahe posti tõstuk kasutada, siis saab asja eriti lihtsalt lahendada. Lased šarniiri lahti, tõmbad õõtsa alla, paned vedru enam vähem paika, paned kangi läbi õõtsas oleva augu ja vedru ja väänad õõtsa paika, teine mees keerab šarniiri kinni ja valmis. Kang ei lase ka vedrul kuskile minema lennata. Enda S124-jal tegin mõlemad pooled nii. Aga sellex jah töökoja tõstukit tarvis.
Traadiga ei julgex küll elu sees kokku pressitud vedru kinni siduda, kuid 2 koormarihmaga saab küll ja seegi läbi proovitud. Koormarihmad olid siis umbes 3cm laiad.
Traadiga ei julgex küll elu sees kokku pressitud vedru kinni siduda, kuid 2 koormarihmaga saab küll ja seegi läbi proovitud. Koormarihmad olid siis umbes 3cm laiad.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!