05-09-2006, 11:59 PM
420 SEC - nats liiga võrr....kütusekulult kõige ökom
500 SEC - 4,2 võrreldes vahe kohe tunda,mnt- suurel ja suurtel kiirustel hea, kuna diffri ülekanne kõige aeglasem ja pööre neist kõigist kõige madalam. 5,0 vs 4,2 pole mina küll mingit kütusekulu vahet tundnud. Samasse auku mõlemad.
560 SEC - 5,6 on hoopis teine auto (kast teine-kestab 2x kauem, diffri jõumomendi vastupidavus 2x suurem, helisiolatsioon hoopis teine, kerel visuaalselt meeldivaid täiendusi jnejne). Ja just see point, et kõige rohkem lisas. 5,6 käib hoopis teistmoodi ka edasi (kiireim differ ka).
Kütusekulu - natuke on vahet tunda 5,6 vs 4,2/5,0 aga see oleneb jõhkralt ikka konkreetsest autost.
Sellele küsimusele, et mis vahe neil mootoritel ja kütusekulus on, võib vastata ainult teoreetiliselt, tehaseandmete põhjal, kõik on ikka kinni konkreetses autos. Soovitus - kas 5,0 või 5,6, aga vali neist kõige korralikeim, mis leida suudad....
500 SEC - 4,2 võrreldes vahe kohe tunda,mnt- suurel ja suurtel kiirustel hea, kuna diffri ülekanne kõige aeglasem ja pööre neist kõigist kõige madalam. 5,0 vs 4,2 pole mina küll mingit kütusekulu vahet tundnud. Samasse auku mõlemad.
560 SEC - 5,6 on hoopis teine auto (kast teine-kestab 2x kauem, diffri jõumomendi vastupidavus 2x suurem, helisiolatsioon hoopis teine, kerel visuaalselt meeldivaid täiendusi jnejne). Ja just see point, et kõige rohkem lisas. 5,6 käib hoopis teistmoodi ka edasi (kiireim differ ka).
Kütusekulu - natuke on vahet tunda 5,6 vs 4,2/5,0 aga see oleneb jõhkralt ikka konkreetsest autost.
Sellele küsimusele, et mis vahe neil mootoritel ja kütusekulus on, võib vastata ainult teoreetiliselt, tehaseandmete põhjal, kõik on ikka kinni konkreetses autos. Soovitus - kas 5,0 või 5,6, aga vali neist kõige korralikeim, mis leida suudad....
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”