19-03-2011, 11:11 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-03-2011, 11:13 PM ja muutjaks oli canyondrift.)
Lülitite juurde sukeldudes nägin tõesti neid massjuhtmeid tuhatoosi all. Peaks üle vaatama. Mass jookseb mersul pruunides juhtmetes.
Selles blokis, mis on vasakul tagaistuja istme all ongi see relee mis seda tervet kremplit käitab. Sees on seal 2 trükkplaati omavahel ühendatud painduva ribaga. Ühel plaadil on terve postu releesid ja mõned dioodid, teisel aga igatsugu tarku kive. Ühtegi põlenud rada ma ei näinud. Kahtlustan ka tegelikult seda süsteemi, et ei peaks nuppu peal hoidma vaid korra vajutades laseb akna täies koguses üles/alla. Iseasi kas sellel 91 aasta kupeel sellist süsteemi on. Mootor peaks ju oma käsu saama koormusreleest, et nüüd aitab, st kui takistus vastu tuleb. Kui tal see mugavussüsteem peal on, siis eeldan et on seal relee juures mingi kondekas, mis türistori juhib mingi teatud aja ja see konde võib läbi olla, kuigi vahepeal töötas asi nagu peab, keera akent kuidas tahad ja millist tahad, kõik töötasid. Pool tundi hiljem aga vajutasid korraks nuppu, keeras automaatselt akna üles ja kui vastu ära keeras, siis lasi relee lahti ja võis tagasi alla tulla.
Selles blokis, mis on vasakul tagaistuja istme all ongi see relee mis seda tervet kremplit käitab. Sees on seal 2 trükkplaati omavahel ühendatud painduva ribaga. Ühel plaadil on terve postu releesid ja mõned dioodid, teisel aga igatsugu tarku kive. Ühtegi põlenud rada ma ei näinud. Kahtlustan ka tegelikult seda süsteemi, et ei peaks nuppu peal hoidma vaid korra vajutades laseb akna täies koguses üles/alla. Iseasi kas sellel 91 aasta kupeel sellist süsteemi on. Mootor peaks ju oma käsu saama koormusreleest, et nüüd aitab, st kui takistus vastu tuleb. Kui tal see mugavussüsteem peal on, siis eeldan et on seal relee juures mingi kondekas, mis türistori juhib mingi teatud aja ja see konde võib läbi olla, kuigi vahepeal töötas asi nagu peab, keera akent kuidas tahad ja millist tahad, kõik töötasid. Pool tundi hiljem aga vajutasid korraks nuppu, keeras automaatselt akna üles ja kui vastu ära keeras, siis lasi relee lahti ja võis tagasi alla tulla.