19-03-2011, 12:59 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-03-2011, 08:38 PM ja muutjaks oli eastpak.)
Tervitus
Masinaks W124 E300 diisel, 94a. Vahetasin nädal tagasi veepumba rulliku ja pingutusrulliku. Kuna veepumba rullik oli natukene väiksem kui eelmine siis panin ka 2080 pikkuse rihma asemele 2050 rihma ja arvan, et lühemat nagu enam ei kannataks panna. Nüüd tekkis selline küsimus, et kas rihm tohib pealt niipalju üles alla käia? Käib ta üles alla just joonisel näidatud kohast. Mul on tunne, et rihm ei ole ikka korralikult pingul. Vahepeal on rihm sellestkohast ilusti paigal kui ringi käib aga vahepeal loperdab pealtpoolt üles alla suunas ja ka nagu kaheksat. Kas viga võib olla selles, et rihma pingutusamort või siis vedru on läbi? Pingutusrulliku ratas ka natuke käib üles alla suunas aga vähe. Pingutusrulliku amort on alt õline ka, ei tea kas siis oma töölepingu lõpetanud?
Mida teadjamad oskavad sellepeale kosta?
Masinaks W124 E300 diisel, 94a. Vahetasin nädal tagasi veepumba rulliku ja pingutusrulliku. Kuna veepumba rullik oli natukene väiksem kui eelmine siis panin ka 2080 pikkuse rihma asemele 2050 rihma ja arvan, et lühemat nagu enam ei kannataks panna. Nüüd tekkis selline küsimus, et kas rihm tohib pealt niipalju üles alla käia? Käib ta üles alla just joonisel näidatud kohast. Mul on tunne, et rihm ei ole ikka korralikult pingul. Vahepeal on rihm sellestkohast ilusti paigal kui ringi käib aga vahepeal loperdab pealtpoolt üles alla suunas ja ka nagu kaheksat. Kas viga võib olla selles, et rihma pingutusamort või siis vedru on läbi? Pingutusrulliku ratas ka natuke käib üles alla suunas aga vähe. Pingutusrulliku amort on alt õline ka, ei tea kas siis oma töölepingu lõpetanud?
Mida teadjamad oskavad sellepeale kosta?