16-03-2011, 06:33 PM
Ma küll ei usu, et need õhumullid madalsurvevoolikutes nüüd normaalsed oleks... Kus sedasi väideti? Mõnes diislipetside poes või Lesvenis?
Ma uuriks kõigepealt välja, kust need mullikesed algavad. Õhk on teadupärast üsna hästi kokkusurutav ja kui seda õhku on piisavalt, hakkavad tekkima huvitavad vastasmõjud... Eriti CDI süsteemis, kus surved on kõrged ja mõõteahelad reageerivad kiiresti.
Tollele autol ei tea, kuid vanematel on mootoripoolne üleminek tulemüüril, umbes roolikarbi kõrgusel, pidurivõimendi kopsiku all.
Ma uuriks kõigepealt välja, kust need mullikesed algavad. Õhk on teadupärast üsna hästi kokkusurutav ja kui seda õhku on piisavalt, hakkavad tekkima huvitavad vastasmõjud... Eriti CDI süsteemis, kus surved on kõrged ja mõõteahelad reageerivad kiiresti.
Tollele autol ei tea, kuid vanematel on mootoripoolne üleminek tulemüüril, umbes roolikarbi kõrgusel, pidurivõimendi kopsiku all.