09-03-2011, 12:24 PM
Pikaajalisest foorumite (peamisel Soome, kuid ka maailmafoorumi) lugemisest kõrva jäänud.
Meeldiv on kuulda, et minu silme alla sattunud lood siduriprobleemidest nii poole miljoni km kandis, mis paljastavad lahkamisel tarvikketta (ehk ei ole esimene kord lahata), on vaid erandiks ja üldiselt kestab sidur automaadi üle. Kena, kui see nii on. Samas juhin tähelepanu Su jutus olevale detailile - mõlemad masinad on pikaajaliselt sama, ilmselt ka eakama ja rahulikuma inimese käes.
Iseenesest on automaatkasti "keerukus" ja nõrkus kinni kasutamises. Kui anaalkastil peksta käike sisse vägisi üle sünkrode ja juristada otsekäiguga 30 km/h, libistades selleks sidurit, ei kesta ka see.
Aga millegipärast on OK panna pakasest käivitatud automaadiga kohalt minema, mootor punases, loksutada kinni jäädes edasi-tagasi kangiga rapsides, vahetada liikumissuunda või lüüa kast P peale veel liikudes. Lisades sellele õlivahetamatusest tingitud probleemid hüdrosüsteemi töös ja ongi selge - automaatkast on saast, sest ei kesta vägistamist.
Ma ei eita sugugi seda, et manuaal ei oleks teatud inimesele mõistlikum valik - soolomasinaga pikka teed sõites pole ju vahet, kas otsekäigule lülitab hüdraulika või inimese käsi. Aga kusagil raske haagisega sentimeeterhaaval ukerdades läheb sidur kärssama mõne minutiga ning linnavahel võimeldes oskad hinnata hüdraulika pakutavat mugavust.
Krt, jälle läksin oma vaidluskire ohvriks Aga ära kustutama kah ei hakka, las jääda igipõlise automaat vs. anaal vaidluse jätkuks...
Meeldiv on kuulda, et minu silme alla sattunud lood siduriprobleemidest nii poole miljoni km kandis, mis paljastavad lahkamisel tarvikketta (ehk ei ole esimene kord lahata), on vaid erandiks ja üldiselt kestab sidur automaadi üle. Kena, kui see nii on. Samas juhin tähelepanu Su jutus olevale detailile - mõlemad masinad on pikaajaliselt sama, ilmselt ka eakama ja rahulikuma inimese käes.
Iseenesest on automaatkasti "keerukus" ja nõrkus kinni kasutamises. Kui anaalkastil peksta käike sisse vägisi üle sünkrode ja juristada otsekäiguga 30 km/h, libistades selleks sidurit, ei kesta ka see.
Aga millegipärast on OK panna pakasest käivitatud automaadiga kohalt minema, mootor punases, loksutada kinni jäädes edasi-tagasi kangiga rapsides, vahetada liikumissuunda või lüüa kast P peale veel liikudes. Lisades sellele õlivahetamatusest tingitud probleemid hüdrosüsteemi töös ja ongi selge - automaatkast on saast, sest ei kesta vägistamist.
Ma ei eita sugugi seda, et manuaal ei oleks teatud inimesele mõistlikum valik - soolomasinaga pikka teed sõites pole ju vahet, kas otsekäigule lülitab hüdraulika või inimese käsi. Aga kusagil raske haagisega sentimeeterhaaval ukerdades läheb sidur kärssama mõne minutiga ning linnavahel võimeldes oskad hinnata hüdraulika pakutavat mugavust.
Krt, jälle läksin oma vaidluskire ohvriks Aga ära kustutama kah ei hakka, las jääda igipõlise automaat vs. anaal vaidluse jätkuks...