09-03-2011, 10:35 AM
(09-03-2011, 09:42 AM)v6sa Kirjutas: Näita mulle anaalkastiga mersut, millel läbisõit on pool milli, on sees esimene sidurikomplekt ja kast töötab veatult?
Selles vanuses ei määra muu, kui tehniline seisukord. Kui kast töötab, siis töötab aastaid muretult. Kui kast ei toimi, on vaja remontida. Aga sõidumugavuse vahe võrreldes odava ja lihtsa neljakäigulise anaaliga on meeletu.
Kes veab palju käru ning peab sealjuures rohkelt ukerdama (sidurit libistama), see peaks eriti rõõmustama automaadi üle - seal ei libistata midagi mehaaniliselt, sujuva liikumise eest hoolitseb turbiin.
Kui konkreetsel autol löövad pöörded vahetusel üles, kuid käigud ise ei libise, võiks aidata kastihooldus. Filter+õli nii 150-200 uut rubla. Lisaks vajab kast kindlasti reguleerimist.
Üldiselt on automaatkastide läbisõidud ikka muljetavaldavad - miljon km pole probleem (kui on hooldatud). Anaalkastiga paratamtult kaasneva sidurikomplekti eluaeks loetakse parmal juhul 300 kkm, enamasti vähem. Ning sidurikomplekti vahetus koos tööga pole ka just odav lõbu.
Aga viidatud masinal hinda ju polegi. Kui selle raha eest saab töötava auto, siis on hästi. Tuled on uuema tüübi omad, mis minu arust ei lähe mitte. Kindlasti tasub uurida, kas seal ikka on vajalikud tähised peal - näikse olevat luupidega ksenoonid ja nende kasutajad on korravalvurite teravdatud tähelepanu all.
Samas, kes tahab senti venitada, võtku heaga mõni RahvaWanker anaalkastiga.
Võsa kust selline statistika???
Tule ja vaata, 700k sõidetud orig. siduri ja anaalkastiga, 1-kord vahetatud transmissiooniõli ka. Auto on ühe Võru taksojuhi kasutuses 10 aasta ringis. Tegemist R6 diisliga 124 kerel, mis saab seda käiguvahetust hommikust õhtuni.
Ja mu enda isal on manuaaliga R6, 6-ndat aastat, enda käes läbisõit 200tuhat, kah vahetatud kastiõli kohe alguses ja no lust on lasta. Siduri lahutamine jms on tip top korras.
Võibolla on see R6 diislite omapära, et mootoril on madalalt pöördelt rohkem jõudu ja sidur saab vähem vatti.
setud sõitsid seciga