07-03-2011, 01:46 PM
Viga sai vist lahenduse-vähemalt pole enam mitu päeva probleeme olnud.
Sümptomid: puhus ainult külma (ükskõik mis temp. oli rullilt pandud) ja puhur max. kiirusel (kui AUTO funktsioonis). Sooja oli salongi võimalik saada vaid juhul kui vajutada nuppu, mis annab õhku esiklaasile.
Vigaseks osutus temperatuuri muutmise rulliku reostaat.
Vigast reostaati hakkasin kahtlustama just selle pärast, et kui temp rullikuga mängida, siis hakkas ka kunde pool armatuuris mingi relee veelgi aktiivsemalt plõgisema (temp. rullikuga ühes rütmis)
Nimelt olid selle reostaadi klemmid needitud trükiplaadi külge. Ilmselt olid needid pika peale pisut järgi andnud ja külmaga veel kokku tõmmates katkes ühendus reostaadi ja klemmide vahel, mis seletab ka seda, miks hiljem salongi soenedes süsteem korrektselt tööle hakkas.
Ühesõnaga lõin need needid kõvasti kinni ja tundub et sellest oli abi.
Sümptomid: puhus ainult külma (ükskõik mis temp. oli rullilt pandud) ja puhur max. kiirusel (kui AUTO funktsioonis). Sooja oli salongi võimalik saada vaid juhul kui vajutada nuppu, mis annab õhku esiklaasile.
Vigaseks osutus temperatuuri muutmise rulliku reostaat.
Vigast reostaati hakkasin kahtlustama just selle pärast, et kui temp rullikuga mängida, siis hakkas ka kunde pool armatuuris mingi relee veelgi aktiivsemalt plõgisema (temp. rullikuga ühes rütmis)
Nimelt olid selle reostaadi klemmid needitud trükiplaadi külge. Ilmselt olid needid pika peale pisut järgi andnud ja külmaga veel kokku tõmmates katkes ühendus reostaadi ja klemmide vahel, mis seletab ka seda, miks hiljem salongi soenedes süsteem korrektselt tööle hakkas.
Ühesõnaga lõin need needid kõvasti kinni ja tundub et sellest oli abi.