07-03-2011, 12:13 PM
KALLID INIMESED - kas teil on olemas talupoja mõtlemine. MB tootearenduse peale kulutati päevas vist kümme miljonit inglise naela - korrutage see 365ga. See on üüratu summa. Ma olen ise BOSCHI arendusasutuses praktikandina kuus kuud töötanud ja võin öelda, et sealgi olid päris suurte ajudega mehed.
221 S klassi viimane modifikatsioon - Stuttgart ei saanud küttekulu enam kuidagi alla, kuid EU normid nõuavad ju ühe väiksemaid CO2 emissioone. Mis tehti - ehitati käigukast ümber ja tehti MAAILMA KÕIGE VÄIKSEMA VISKOOSUSEGA ATF mis hoiab pisikesed X protsenti küttekulus kokku. Kui see vesiniku pulli kaka suudaks kasvõi 5 % kütte kokkuhoidu, oleks Daimler, VW, või BMW esimesed oma sadade miljonitega ukse ees ja küsiks seda endale - ja paluks mitte tulla lagedale vandenõuteooriatega. Ei oleks vaja otsesissepritse bensiinimoototoreid, stop and go süsteeme mootoritele, pidurdust uute generaatoritega, muutuvaid iluvõre klappe õhutakistuse vähendamiseks, või spetsiaalseid energiasäästlikke rehve - selle kõik saaks ju niivõrd lihtlabase asjaga nagu vesiniku ime lahendada ja turundustiimid saaks VÄGA KÕVA argumendi oma pikka nimistusse mis tehnikakauged inimesed hulluks ajaksid.
Isegi kui seal tekib mingi X reaktsioon kütusega ja tõesti oktaanarv tõuseb, siis kogu muu jama mis sellega ilmselt kaasneb muudab asja kindlasti trastiliselt.
Kui asi on lihtsalt põlemises, siis ei toimi ta kindlasti, sest kes füüsikat mäletab, siis igiliikurit pole olemas meie maailmas vähemalt. Vesiniku ja hapniku lahutamiseks kulutatav energia on keemiliselt sama suur kui nende kokkupanemisel saadav energia. Kuna meil on kõiksugu kaod süsteemis, siis tõenäoliselt suurendab see asi kütte kulu.
PS! Meenub üks IMETABELTT ja MAGNETRIBAD. Räägiti Vene teadlastest ja kosmeseuuringutest, vana bensiini rikastamisest magnetjugadega või muust imest. Peale mitme kuist kasutamist ütlesid "sõltumatud" katsetajad, et asi tõesti toimib ja kütuse kulu on märgatavalt vähenenud. Ma enam ei mäleta kas sama mees pani sama tableti suurde nõusse ja mitu kuud hiljem oli ta nagu kivitükike seal põhjas. Need magnetribad hakkasid aga mind ennast huvitama - kiskusin selle jama (suletud plastik pakk) lahti ja selle sees oli tavaline hõbepaberist ribad ümber papitüki keeratud.
Annetage see raha parem klubi rallika ostmiseks, mitte petturite kasumiks.
221 S klassi viimane modifikatsioon - Stuttgart ei saanud küttekulu enam kuidagi alla, kuid EU normid nõuavad ju ühe väiksemaid CO2 emissioone. Mis tehti - ehitati käigukast ümber ja tehti MAAILMA KÕIGE VÄIKSEMA VISKOOSUSEGA ATF mis hoiab pisikesed X protsenti küttekulus kokku. Kui see vesiniku pulli kaka suudaks kasvõi 5 % kütte kokkuhoidu, oleks Daimler, VW, või BMW esimesed oma sadade miljonitega ukse ees ja küsiks seda endale - ja paluks mitte tulla lagedale vandenõuteooriatega. Ei oleks vaja otsesissepritse bensiinimoototoreid, stop and go süsteeme mootoritele, pidurdust uute generaatoritega, muutuvaid iluvõre klappe õhutakistuse vähendamiseks, või spetsiaalseid energiasäästlikke rehve - selle kõik saaks ju niivõrd lihtlabase asjaga nagu vesiniku ime lahendada ja turundustiimid saaks VÄGA KÕVA argumendi oma pikka nimistusse mis tehnikakauged inimesed hulluks ajaksid.
Isegi kui seal tekib mingi X reaktsioon kütusega ja tõesti oktaanarv tõuseb, siis kogu muu jama mis sellega ilmselt kaasneb muudab asja kindlasti trastiliselt.
Kui asi on lihtsalt põlemises, siis ei toimi ta kindlasti, sest kes füüsikat mäletab, siis igiliikurit pole olemas meie maailmas vähemalt. Vesiniku ja hapniku lahutamiseks kulutatav energia on keemiliselt sama suur kui nende kokkupanemisel saadav energia. Kuna meil on kõiksugu kaod süsteemis, siis tõenäoliselt suurendab see asi kütte kulu.
PS! Meenub üks IMETABELTT ja MAGNETRIBAD. Räägiti Vene teadlastest ja kosmeseuuringutest, vana bensiini rikastamisest magnetjugadega või muust imest. Peale mitme kuist kasutamist ütlesid "sõltumatud" katsetajad, et asi tõesti toimib ja kütuse kulu on märgatavalt vähenenud. Ma enam ei mäleta kas sama mees pani sama tableti suurde nõusse ja mitu kuud hiljem oli ta nagu kivitükike seal põhjas. Need magnetribad hakkasid aga mind ennast huvitama - kiskusin selle jama (suletud plastik pakk) lahti ja selle sees oli tavaline hõbepaberist ribad ümber papitüki keeratud.
Annetage see raha parem klubi rallika ostmiseks, mitte petturite kasumiks.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
www.hobenool.eu
5227858