06-03-2011, 12:19 AM
Nagu juba üteldud siis midagi välistada ei saa. Ja järeldusi kipun tõepoolest tegema kogemustele tuginevalt. Minu kogemuste põhjal kulunud kolvigrupiga masinad tossavad sõites kui segased, eriti kiirendades ja suure koormusega sõites. Turbo välistasin seepärast, et sellises koguses õli läbilaskev turbo jookseb üsna kiiresti kinni, tavaliselt mõnesaja kilomeetri jooksul. Ka olen loomulikult ka turbot katsunud ja pikilõtku ei tunnetanud. Nii suur leke on igal juhul ja alati näha, ses mõttes saab tuulutuse vabalt välistada. Ka õlikanali lekke silindrisse saab vist välistada, kuna ilma märkimisväärse tossuta ei oleks selline asi võimalik.
Seega üle jääb:
läbinisti lõpuni kulunud mootor
säärekad (vähetõenäoline)
Mingisugune mehhaaniline vigastus (rõngas v kolb katki)
Säärekaid tahtsin diagnoosida just selle pikemalt tühikäigul seismisel tossamise pärast. Tühikäigul on ülerõhk suht olematu ja siis saab sealtkaudu õli silindrisse jõuda. Selle vastu räägib muidugi see, et tühikäigul käib masin suhteliselt vähe, enamus ajast on sisselaskes surve ja sealtkaudu vist tõepoolest nii suurt kulu tulla ei saa.
Ideid ja näpunäiteid tuli kui muda ja tänan kõiki selle eest. Kui probleem lahenduse leiab, annan kindlasti ka siin teada.
Seega üle jääb:
läbinisti lõpuni kulunud mootor
säärekad (vähetõenäoline)
Mingisugune mehhaaniline vigastus (rõngas v kolb katki)
Säärekaid tahtsin diagnoosida just selle pikemalt tühikäigul seismisel tossamise pärast. Tühikäigul on ülerõhk suht olematu ja siis saab sealtkaudu õli silindrisse jõuda. Selle vastu räägib muidugi see, et tühikäigul käib masin suhteliselt vähe, enamus ajast on sisselaskes surve ja sealtkaudu vist tõepoolest nii suurt kulu tulla ei saa.
Ideid ja näpunäiteid tuli kui muda ja tänan kõiki selle eest. Kui probleem lahenduse leiab, annan kindlasti ka siin teada.