05-03-2011, 11:16 PM
Mercedes-Benz diisliga väga kursis ei ole aga T5 2.5 tdi-l oli umbes sama jama. Põhjuseks oli siiski turbo,puks kulunud ja õli läks sisselaskesse.Ja cooler oli õli täis.Ka roolivõimupump oli mootoriõli kadumise põhjuseks. Mootoriõli segunes roolivõimendi õliga ja sõiduajal pressis rooliõli paagi korgist välja. Avastasin kui tagauksed olid õlitäppe täis. Kui sul õlikadu ainult sõiduajal peaks olema siis peaks seda ka väliselt näha olema. Õline põhjaalune,tagaots. Klapisääre tihendeid mugavam siiski vahetada kui kolb alla ja suruõhk silindrisse.Hoiab edukalt klapi paigal ja suht hea vahetada. Sest kui kolb üleval ja olenevalt mootorist klapp 2-3mm alla vajub siis raskem poolkuusid paika suruda.