05-03-2011, 09:33 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-03-2011, 09:34 PM ja muutjaks oli stihl.)
Teemaalgatajale: kõik 4 postitust, mis sa siia teemasse teinud oled, ei peegelda mitte tõsist muret oma auto mootori õlikulu põhjuste väljaselgitamiseks, vaid otsivad vastust kinnisideele, et klapisääretihendid on vaja vahetada ja seal ongi kogu hädade põhjus.
Minupärast vaheta nad ära, niikuinii on vanad ja kuivanud. Aga selge on see, et ükski kummiosa mootoris ei kulu ära äkki, vaid ikka pikkamööda ja tasapisi...
Klapi säärte asemel on ikkagi klapisääred, mitte järsku kusagilt tekkinud viilisääred...
Mina tegeleks pigem ikkagi tuulutusega, sest jää saab tekkida üleöö ja kui tuulutus on kinni, siis kusagile see rõhk ju ennast (koos õliga) pressib...
Minupärast vaheta nad ära, niikuinii on vanad ja kuivanud. Aga selge on see, et ükski kummiosa mootoris ei kulu ära äkki, vaid ikka pikkamööda ja tasapisi...
Klapi säärte asemel on ikkagi klapisääred, mitte järsku kusagilt tekkinud viilisääred...
Mina tegeleks pigem ikkagi tuulutusega, sest jää saab tekkida üleöö ja kui tuulutus on kinni, siis kusagile see rõhk ju ennast (koos õliga) pressib...