05-03-2011, 08:27 PM
Pumbal oli mälu järgi nn. pime nuut, seega valesti seda ei peaks saama kokku panna...
Võtad vaakumpumba maha, siis pihustiorud, juhtmed, vaakumvoolikud ja pumbaratta polt. Siis keerad 2(või oli 3) polti mootori eest otsast lahti ja võtad pumba välja. Aga ETTEVAATUST - enne fikseeri ära pumba hammasratas, et kui pumba eemaldad hammakas allapoole ei nihkuks ja kett mõne hamba üle ei kukuks. Kokku paned vastupidises järjekorras. Enne käivitamist aja paar ringi käsitsi mootorit ringi, et vältida millegi valestipaneku korral mootoriremonti...
Pritsenurga paikapanekuks on pumba tagaosas all ääres üks mutter, mille ärakeeramisel(küte või õli voolab välja sealt sul) paljastub pumba märk, milleks on siis avas sees asuva võlli peale löödud sälk. Too sälk oli vaja enam-vähem ava keskele saada kui mootori märgid paigas...
Võtad vaakumpumba maha, siis pihustiorud, juhtmed, vaakumvoolikud ja pumbaratta polt. Siis keerad 2(või oli 3) polti mootori eest otsast lahti ja võtad pumba välja. Aga ETTEVAATUST - enne fikseeri ära pumba hammasratas, et kui pumba eemaldad hammakas allapoole ei nihkuks ja kett mõne hamba üle ei kukuks. Kokku paned vastupidises järjekorras. Enne käivitamist aja paar ringi käsitsi mootorit ringi, et vältida millegi valestipaneku korral mootoriremonti...
Pritsenurga paikapanekuks on pumba tagaosas all ääres üks mutter, mille ärakeeramisel(küte või õli voolab välja sealt sul) paljastub pumba märk, milleks on siis avas sees asuva võlli peale löödud sälk. Too sälk oli vaja enam-vähem ava keskele saada kui mootori märgid paigas...