05-03-2011, 10:46 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-03-2011, 10:50 AM ja muutjaks oli siimruz.)
Lase mõnel remondimehel cooleri kõige madalam punkt lahti võtta vaata kas on õli seal kui on kuivata ära sõida üks 50 km võta uuesti lahti ja kui sama moodi õli välja jookseb jaluta uut turbot ostma. Mul Passatil 1,9 diisel just oli sama asi. Järsku hakkas tossama jubedalt õli sööma kuigi sõitis ja käis ilusti arvasin iga sugu tihendeid aga ikkagi turbo. Kuna väljas oli toona -32 ka siis sai vanale turbole see vist satuslikuks.
Samuti lase kontrollida ka õli ära voolu kanalid turbol ja iga sugu lõdvikud. Kuigi see vast heal juhul 10-15% võib probleemi tekitada ja kindlasti ka karteri tuulutus vaata üle. Kui need umbes või katki pressib ja imbeb ka õli turbosse. Need minu hiljutise saaga tulemused seoses passatiga. Aga eeldan et MB midagi kardinaalselt teist ei ole põhi ehitus ikka sama.
Samuti lase kontrollida ka õli ära voolu kanalid turbol ja iga sugu lõdvikud. Kuigi see vast heal juhul 10-15% võib probleemi tekitada ja kindlasti ka karteri tuulutus vaata üle. Kui need umbes või katki pressib ja imbeb ka õli turbosse. Need minu hiljutise saaga tulemused seoses passatiga. Aga eeldan et MB midagi kardinaalselt teist ei ole põhi ehitus ikka sama.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.