05-03-2011, 03:29 AM
Jh see üldise kulumise teema on vägagi tõenäoline, kuna tegemist siiski üsna vana masinaga. Masin igapäevaselt hädavajalik ning seetõttu ma mootorit osandama diagnoosi panekuks esimese hooga loomulikult ei hakka. Säärekate vahetamine piisava eelinfo põhjal sihuke paras lõunatunni töö, et selle teeks ära ka kulunud juhtpukside korral- lahtivõtmisel on klapisääre loksumine selgelt näha, ning ka väga kulunud juhtpukside puhul uued sääretihendid ju algul töötavad hästi, st sellisel juhul saaks kolvigrupi välistada/kolvigrupi kallale asuda.
Ikka õhus 2 küsimust: 1.Nukkvõlli ja ketiratta asendi tähistus/fikseerimine? 2. klappide üleval hoidmine?
Oma tarkusest püüaks kiiluta ketiratta esialgse asendi kuidagi ise tähistada, kuid selline meetod pole ilmselt piisavalt täpne?
Vanade bensiinimootorite puhul oli lihtne küünlaaugust tinapulk klapi alla pista, diiselmootori puhul selline metoodika vist ei tööta? Mil moel diislil sellise töö plokikaant eemaldamata tehtud saab? Suruõhk ainult (selleks spets stutsi tarvis) või on veel mingeid metoodikaid?
Ikka õhus 2 küsimust: 1.Nukkvõlli ja ketiratta asendi tähistus/fikseerimine? 2. klappide üleval hoidmine?
Oma tarkusest püüaks kiiluta ketiratta esialgse asendi kuidagi ise tähistada, kuid selline meetod pole ilmselt piisavalt täpne?
Vanade bensiinimootorite puhul oli lihtne küünlaaugust tinapulk klapi alla pista, diiselmootori puhul selline metoodika vist ei tööta? Mil moel diislil sellise töö plokikaant eemaldamata tehtud saab? Suruõhk ainult (selleks spets stutsi tarvis) või on veel mingeid metoodikaid?