05-03-2011, 02:12 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-03-2011, 02:21 AM ja muutjaks oli ferdinand.)
Õlikadu tekkis suhteliselt järsku, st alles hiljuti sai õlivahetusvälba ilma juurdevalamata sõita. Mootor on ilmselt palju sõitnud, kuid kulunud mootori õlikulu ei teki üldjuhul mitte kunagi nii äkki (väljaarvatud juhtumid kus masina seistes rõngad kinni jäävad), see masin on, aga pidevalt kasutuses. Mootor on küll igast kandist rögane, kuid põhja alla midagi ei jõua, st leketest sellist kadu kindlasti olla ei saa. Kehvast kolvigrupist või rõngaste kinnijäämisest tingituna peaks ka käivitus kehv olema, kuid ka kõige käredama pakasega käivitub pmst poolest pöördest.
Edit: esimeses postis oli juttu "tasapisi" tekkinud õlikulust, pmst tekkis märgatav õlikulu u ühe õlivahetusvahe jooksul, st 8000-10000km läbimisel. st tegelikult on tegemist siiski suhteliselt äkki tekkinud õlikaost.
Seistes tossamine (eriti tühikäigul pikemalt) võiks teoreetiliselt viidata sääretihenditele, ning ilmselt ongi vist mõistlik need ära vahetada, et ülejäänu välistada. Seega eriti oodatud näpunäited just nende 2 küsimuse lahenduseks:
1. Kuidas fikseeritakse (tagatakse samasse asendisse tagasipanek) seda tüüpi mootorite nukkvõlli ketirattal?
2. Mismoodi fikseeritakse klapid tihendite vahetuseks?
Edit: esimeses postis oli juttu "tasapisi" tekkinud õlikulust, pmst tekkis märgatav õlikulu u ühe õlivahetusvahe jooksul, st 8000-10000km läbimisel. st tegelikult on tegemist siiski suhteliselt äkki tekkinud õlikaost.
Seistes tossamine (eriti tühikäigul pikemalt) võiks teoreetiliselt viidata sääretihenditele, ning ilmselt ongi vist mõistlik need ära vahetada, et ülejäänu välistada. Seega eriti oodatud näpunäited just nende 2 küsimuse lahenduseks:
1. Kuidas fikseeritakse (tagatakse samasse asendisse tagasipanek) seda tüüpi mootorite nukkvõlli ketirattal?
2. Mismoodi fikseeritakse klapid tihendite vahetuseks?