05-03-2011, 12:04 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-03-2011, 12:05 AM ja muutjaks oli ferdinand.)
E290 95KW diisel (võimalusel ärge tõstke E-rubriiki, kuna tegemist üldisema probleemiga) on tasapisi hakanud meeletutes kogustes õli sööma. Tühikäigul käies tossab ka omajagu, sõidul ei ole aru saada. Esimese asjana hakkasin kahtlustama turbot, kuid kuna häda juba pikema aja vältel, ning kiirendades erilist lonti näha pole, siis see ei ole ilmselt eriti tõenäoline? Mootor iseenesest töötab ilusti, käivitub hästi, kiirendab korralikult, kütusekulu on mõistlik. Kas võib vaid klapisääretihenditest tekkida hirmsuur (vist umbes liiter/200-300km) õlikulu või peaks hakkama suuremaid mootorihädasid kahtlustama?
Kas on kellelgi sarnaseid kogemusi just sääretihendite vahetusega?
Kuidas nendel diislitel säärekate vahetamine tehniliselt välja näeb?
Kas nukaratta eemaldamiseks on mingeid eriabinõusid tarvis, ilmselt on ketiratas ilma kiiluta? Mismoodi nendel diiselmootoritel klappe kõige lihtsamini üles saab fikseerida?
Tänud!
Kas on kellelgi sarnaseid kogemusi just sääretihendite vahetusega?
Kuidas nendel diislitel säärekate vahetamine tehniliselt välja näeb?
Kas nukaratta eemaldamiseks on mingeid eriabinõusid tarvis, ilmselt on ketiratas ilma kiiluta? Mismoodi nendel diiselmootoritel klappe kõige lihtsamini üles saab fikseerida?
Tänud!