04-03-2011, 03:35 PM
Korrosioon vb sellepärast, et vesiniku kontsentratsiooni suurenemine muudab pH-d ning see omakorda muudab asja happelisemaks? Kusagilt on selline asi meelde jäänud, pead ei anna, pole ise nii suur keemik.
Vee kokkuhoiu mõttes võiks veel ju väljalaskegaasides oleva veeauru uuesti kondenseerida nii, et ülejäänud ained kuhugi mujale lähevad, saaks sealt vajaliku vee ning üle jääva soojushulgaga saab ka kindlasti midagi põnevat teha.
Kui vesinikku lasta lihtsalt sisselaskekollektorisse, siis kas ta õhuga kokkupuutel juba enne silindrisse jõudmist ei sütti? Samuti, kui isegi ei sütti, siis soojeneb ikka, misläbi suureneb ka õhu temperatuur silindrisse sisenemisel, ehk kokkuvõttes läheb vähem hapniku ja vesiniku molekule mootorisse, kui muidu?
Müüakse igasuguseid vidinaid, kel raha on, see võib proovida ning mine tea, võib-olla ka töötavad. Usun alles siis, kui reaalselt numbreid ja asju näen.
Imre
Vee kokkuhoiu mõttes võiks veel ju väljalaskegaasides oleva veeauru uuesti kondenseerida nii, et ülejäänud ained kuhugi mujale lähevad, saaks sealt vajaliku vee ning üle jääva soojushulgaga saab ka kindlasti midagi põnevat teha.
Kui vesinikku lasta lihtsalt sisselaskekollektorisse, siis kas ta õhuga kokkupuutel juba enne silindrisse jõudmist ei sütti? Samuti, kui isegi ei sütti, siis soojeneb ikka, misläbi suureneb ka õhu temperatuur silindrisse sisenemisel, ehk kokkuvõttes läheb vähem hapniku ja vesiniku molekule mootorisse, kui muidu?
Müüakse igasuguseid vidinaid, kel raha on, see võib proovida ning mine tea, võib-olla ka töötavad. Usun alles siis, kui reaalselt numbreid ja asju näen.
Imre