03-03-2011, 03:36 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-03-2011, 03:53 PM ja muutjaks oli makaak.)
pihustid kontrollitud(korras)
uus diagnost andis veakoodi T1190
kas see võib olla kütuse surve regulaator?
igags juhuks lisan veel juurde et
viisin auto töökotta kuna ei läinud enam käima(ei tõmmanud kütet üles)
uurimisel selgus vaakum pumba tihend lasi läbi, sai ära vahetatud aga viga endiselt alles
edasisel uurimisel tuli välja et filtri korpus lasi läbi, sai ka see ära vahetatud ja paremaks läks niipalju et ei lasknud enam küttel alla vajuda
Aga siis oli järgmine mure
Käivitus oli liiga pikk. Algul arvati et pihustid. Võeti maha, kontrolliti üle, olid korras. Ennem tagasi panekut freesiti pihusti pesad üle pandi uued seibid ja pandi kokku tagasi.
Ja peale kogu seda jama hakkas autol EPC tuli põlema ja pöörded enam üle 3000 ei läinud
Kas mõni nendest töödest võis seda põhjustada?
uus diagnost andis veakoodi T1190
kas see võib olla kütuse surve regulaator?
igags juhuks lisan veel juurde et
viisin auto töökotta kuna ei läinud enam käima(ei tõmmanud kütet üles)
uurimisel selgus vaakum pumba tihend lasi läbi, sai ära vahetatud aga viga endiselt alles
edasisel uurimisel tuli välja et filtri korpus lasi läbi, sai ka see ära vahetatud ja paremaks läks niipalju et ei lasknud enam küttel alla vajuda
Aga siis oli järgmine mure
Käivitus oli liiga pikk. Algul arvati et pihustid. Võeti maha, kontrolliti üle, olid korras. Ennem tagasi panekut freesiti pihusti pesad üle pandi uued seibid ja pandi kokku tagasi.
Ja peale kogu seda jama hakkas autol EPC tuli põlema ja pöörded enam üle 3000 ei läinud
Kas mõni nendest töödest võis seda põhjustada?