23-02-2011, 01:38 PM
Ma printisin joonise jutuga välja (kunagi), täna sõidan koju siis otsin garaaži alt ehk on veel alles kuskil. Igatahes seda keskmist suurt kuuskanti tuli keerata sisse poole 1 täispööre (ega rohkem ei kannatagi, muidu stoppermutikat ei saa kinni keerata).
Ja nüüd läheb asi hägusemaks, ülemine ja alumine kruvi, üks keerab tühikäiku ja teine küttesegu. Ühte tuli keerata kinni, teist lahti. Kodus ka üks kõrgsurvepump laiali, viskan pilgu peale siis asi selgem. Tegelikult kui keeramised meelde jätta, siis saab ka katse eksitus meetodil asja paika.
Tühikäigu kruvi tuleks keerata tunde järgi, kuigi üldiselt pea sama palju kui kütte kruvi, lihtsalt vastas suunas.
Tolles õpetuses keerati seda kütte kruvi üks täis pööre. Mina keerasin 1,75 pööret (nüüdseks juba 30 000km sedasi sõidetud, mul OM602) ülevaatusel tahmasisaldus 1.4 seega igati normis. Sõbra esimesel OM601 sai keeratud 2,75 pööret tema tungival soovil, aga sellega ta ülevaatusele ei jõudnud, tossas küll jubedalt, arvan et see ikka liig ja liigsel küttel ilma lisa õhuta pole mõtet. Sõbra praegusel OM601 sai keeratud 2 täispööret, ülevaatuse läbis ametlikult, täpset tahma sisaldust ei mäleta. Normaalselt sõites pumba peale keeramine küttekulu ei suurenda, küll aga suureneb küttekulu põhjagaasiga sõites. Enda OM602 sai sai pump peale keerata peale plokikaane remonti ja pihustiotste vahetust-no ikka tunduvalt ergemaks läks auto.
Et peale keeratud pumbaga läheb mootor rohkem pöörde, siis käigud muutuvad ka tera pikemaks.
OM601 on pumpa tülikas peale keerata, kuna pumba tagakaane (plekist) eemaldamiseks tuleb eemaldada ka õlifiltri kopsik (ja seda korduvalt kuna vahepeal on vaja ka katsetada). OM602 ja OM603 on asi lihtsam, keerad taga kaane maha ja saad töötamis ajal kruve näppida (kuna õlifiltri kopsik jääb külge), maha nõrgub ehk heal juhul 2-300g õli.
Proovin õhtuks ka mõned pildid siia üles panna...
Ja nüüd läheb asi hägusemaks, ülemine ja alumine kruvi, üks keerab tühikäiku ja teine küttesegu. Ühte tuli keerata kinni, teist lahti. Kodus ka üks kõrgsurvepump laiali, viskan pilgu peale siis asi selgem. Tegelikult kui keeramised meelde jätta, siis saab ka katse eksitus meetodil asja paika.
Tühikäigu kruvi tuleks keerata tunde järgi, kuigi üldiselt pea sama palju kui kütte kruvi, lihtsalt vastas suunas.
Tolles õpetuses keerati seda kütte kruvi üks täis pööre. Mina keerasin 1,75 pööret (nüüdseks juba 30 000km sedasi sõidetud, mul OM602) ülevaatusel tahmasisaldus 1.4 seega igati normis. Sõbra esimesel OM601 sai keeratud 2,75 pööret tema tungival soovil, aga sellega ta ülevaatusele ei jõudnud, tossas küll jubedalt, arvan et see ikka liig ja liigsel küttel ilma lisa õhuta pole mõtet. Sõbra praegusel OM601 sai keeratud 2 täispööret, ülevaatuse läbis ametlikult, täpset tahma sisaldust ei mäleta. Normaalselt sõites pumba peale keeramine küttekulu ei suurenda, küll aga suureneb küttekulu põhjagaasiga sõites. Enda OM602 sai sai pump peale keerata peale plokikaane remonti ja pihustiotste vahetust-no ikka tunduvalt ergemaks läks auto.
Et peale keeratud pumbaga läheb mootor rohkem pöörde, siis käigud muutuvad ka tera pikemaks.
OM601 on pumpa tülikas peale keerata, kuna pumba tagakaane (plekist) eemaldamiseks tuleb eemaldada ka õlifiltri kopsik (ja seda korduvalt kuna vahepeal on vaja ka katsetada). OM602 ja OM603 on asi lihtsam, keerad taga kaane maha ja saad töötamis ajal kruve näppida (kuna õlifiltri kopsik jääb külge), maha nõrgub ehk heal juhul 2-300g õli.
Proovin õhtuks ka mõned pildid siia üles panna...