23-02-2011, 09:51 AM
Põhimõtteliselt saad keerata kahte asja: maksimaalse etteande hulka ja etteande lõpu pöördeid. Etteannet siis suuremaks ja ettande lõppu ülespoole.
Keeramisega ole ettevaatlik - kui keerad palju, võid lõhkuma lasta. Ning väidetavalt ei pruugi seiskamishoob enam mootorit tappagi. Ei tea, pole proovinud.
Kui oled pumbast rammusamaks keeranud, pead tühikäiku kah alla laskma (ikka sealtsamast regulaatorist), muidu ei lange pöörded alla.
Üldiselt ilma asjast midagi jagamata ei tasu pumpa lammutama hakata - võib kalliks minna. Samas, kui niikuinii on plaan see mootor ära lõhkuda ühel või teisel viisil, võib ju pumpa kruttides protsessi kiirendada... Soe soovitus on katsetada veerand pöörde kaupa, vahepeal proovisõite tehes.
Hannes viitas ilmselt tollele Soome postitusele, mis viis Mese.fi Wikisse, mis kahjuks serveriminestuse tõttu bititaevasse kolis möödunud sügisel. Ehk selle lingi taga enam juttu ei ole
Keeramisega ole ettevaatlik - kui keerad palju, võid lõhkuma lasta. Ning väidetavalt ei pruugi seiskamishoob enam mootorit tappagi. Ei tea, pole proovinud.
Kui oled pumbast rammusamaks keeranud, pead tühikäiku kah alla laskma (ikka sealtsamast regulaatorist), muidu ei lange pöörded alla.
Üldiselt ilma asjast midagi jagamata ei tasu pumpa lammutama hakata - võib kalliks minna. Samas, kui niikuinii on plaan see mootor ära lõhkuda ühel või teisel viisil, võib ju pumpa kruttides protsessi kiirendada... Soe soovitus on katsetada veerand pöörde kaupa, vahepeal proovisõite tehes.
Hannes viitas ilmselt tollele Soome postitusele, mis viis Mese.fi Wikisse, mis kahjuks serveriminestuse tõttu bititaevasse kolis möödunud sügisel. Ehk selle lingi taga enam juttu ei ole