23-02-2011, 12:33 AM
Regulaatori korpus maha, või tuli eemaldad regulaator küljest...
Vaata sinna sisse ja ürita tööpõhimõttest aru saada ja seejärel keera, mitte vastupidi.
Katseta, või räägi mingite diislimeestega.
Enamasti on seal kaks reguleerimis polti, üks on max pöörded, teine kütuse etteanne.
Minu jutt ei ole 100% Mercedes-Benz pumbaga seotud. Mercedes-Benz pumpa pole keeranud, küll aga vene põllumajandus tehnika oma. Tööpõhimõte on neil sama.
2 ringist piisas, et sumpsist pikk lont välja saada
Vaata sinna sisse ja ürita tööpõhimõttest aru saada ja seejärel keera, mitte vastupidi.
Katseta, või räägi mingite diislimeestega.
Enamasti on seal kaks reguleerimis polti, üks on max pöörded, teine kütuse etteanne.
Minu jutt ei ole 100% Mercedes-Benz pumbaga seotud. Mercedes-Benz pumpa pole keeranud, küll aga vene põllumajandus tehnika oma. Tööpõhimõte on neil sama.
2 ringist piisas, et sumpsist pikk lont välja saada
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
If you want to make God laugh, tell him your future plans