18-02-2011, 06:33 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-02-2011, 06:38 PM ja muutjaks oli taaviw126.)
Ma vaataks aku juhtmed kuni starterini kõik multimeetriga üle. Olen kinde, et need pole kadude vabad. Teine asi on lekked kütuse süsteemis. Kui õhk vahel või küte vajub alla siis on aku selleks ajaks jokk kui küte kohale jõuab. Muidugi starteri remont ei teeks ka halba.
Nende juhtmetega on nii, et pane mass võimalikult starteri lähedale ja pane kohe uus juhe kui juhtmesse läheb volte kaduma. Minu massijuhtme kadu oli 0,6v ja plussil oli ka midagi. Samuti oli kadu genekast tuleval juhtmel. Tehasest oli mass pandud käigukasti külge aga millegipärast oli kadu ka starteri ja käigukasti vahel nii, et panin starteri poldi alla.
Head juhtmed saad elektripoest ja otsa osta kaablikingad ja ongi olemas.
Nende juhtmetega on nii, et pane mass võimalikult starteri lähedale ja pane kohe uus juhe kui juhtmesse läheb volte kaduma. Minu massijuhtme kadu oli 0,6v ja plussil oli ka midagi. Samuti oli kadu genekast tuleval juhtmel. Tehasest oli mass pandud käigukasti külge aga millegipärast oli kadu ka starteri ja käigukasti vahel nii, et panin starteri poldi alla.
Head juhtmed saad elektripoest ja otsa osta kaablikingad ja ongi olemas.
Ostan vanu münte ja muud vanakraami.