18-02-2011, 03:03 PM
Ka tihe mootor võib õli võtta...
Samas, meite säästukal oli mootoris kaks talve tagasi surveks 21. Kuni -25 veel suutis käivituda, sealt edasi jäigi ketrama ja suitsu välja ajama (kuni aku tühjaks sai). Praegu on probleeme juba -20 juures.
Meie salarelvaks on elektersoojendus - 3 h ja käivitub poolest pöördest
Ma usun, et teemaalgatajal on mitu muret korraga.
Diisel tahab käivitumiseks kiiret pööret. 2 pööret sekundis on miinimum, et hästi minema saada. Seda aga ei saavuta, kui starter on hooldamata, juhtmed katki või oksüdeerunud ja aku kehvake.
Filtri ummistamiseks piisab paarist liitrist kehvast kütusest.
Hõõgküünlad ja pihustiotsad on kulumaterjal. Neid ei vahetata ühekaupa. Ei ole üldse välistatud, et Su "korras" olevad küünlad ei toimi õigesti. Lähevad küll leigeks, kuid mitte kuumaks, näiteks. Samas peaks mootor kahe sooja silindriga ikkagi lubama hakkama.
Hiline pritse halvendab oluliselt külmkäivitust. Võid ju proovida paar kraadi varasemaks keerata - kui aitab, on hää. Kui ei aita, siis palju halba ka ei tee. lase siis enne ikka pihustite survetorud laht, muidu murrab jälle pooleks.
Kütusetrassi (torude ja ṕaagisõela) probleemi saad välistada, kui annad kütust otse kanistrist. Ning siis kasuta ka uut (kindlasti eeltäidetud) filtrit.
Kas kuuma veega soojendatud kollektoriga käivitub?
Samas, meite säästukal oli mootoris kaks talve tagasi surveks 21. Kuni -25 veel suutis käivituda, sealt edasi jäigi ketrama ja suitsu välja ajama (kuni aku tühjaks sai). Praegu on probleeme juba -20 juures.
Meie salarelvaks on elektersoojendus - 3 h ja käivitub poolest pöördest
Ma usun, et teemaalgatajal on mitu muret korraga.
Diisel tahab käivitumiseks kiiret pööret. 2 pööret sekundis on miinimum, et hästi minema saada. Seda aga ei saavuta, kui starter on hooldamata, juhtmed katki või oksüdeerunud ja aku kehvake.
Filtri ummistamiseks piisab paarist liitrist kehvast kütusest.
Hõõgküünlad ja pihustiotsad on kulumaterjal. Neid ei vahetata ühekaupa. Ei ole üldse välistatud, et Su "korras" olevad küünlad ei toimi õigesti. Lähevad küll leigeks, kuid mitte kuumaks, näiteks. Samas peaks mootor kahe sooja silindriga ikkagi lubama hakkama.
Hiline pritse halvendab oluliselt külmkäivitust. Võid ju proovida paar kraadi varasemaks keerata - kui aitab, on hää. Kui ei aita, siis palju halba ka ei tee. lase siis enne ikka pihustite survetorud laht, muidu murrab jälle pooleks.
Kütusetrassi (torude ja ṕaagisõela) probleemi saad välistada, kui annad kütust otse kanistrist. Ning siis kasuta ka uut (kindlasti eeltäidetud) filtrit.
Kas kuuma veega soojendatud kollektoriga käivitub?