18-02-2011, 02:02 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-02-2011, 02:04 PM ja muutjaks oli V@hh.)
No seda hõreduse juttu ei usu. Oli endal sama mootor mis ikka täitsa kohv. 100 kildi peale läks ca 0,5L õli. Kuid ka -20 käivitus probleemidetta.
Korraliku käivitumise tingimuseks on mitu tegurit;
Korralik aku, määritud ja kergelt pöörlev starter, korras hõõgküünlad, talveks sobilik õli.
Kuigi olen igasuguste lisandite veendunud vastaline siis talvel selliste ilmadega on siiski omal kohal jäätumisevastane küttelisand, mis teeb kütuse hästi voolavaks ja paremini süttivaks.
Endal on kõik need tingimused täidetud ja kuni -20 pole probleeme.
Külmema ilma korral kasutan "erivahendeid"
2 ämbritäit kuuma vett sisselaske kollele ja ümbrusele, paar minti ootamist ja käivitub koheselt.
Korraliku käivitumise tingimuseks on mitu tegurit;
Korralik aku, määritud ja kergelt pöörlev starter, korras hõõgküünlad, talveks sobilik õli.
Kuigi olen igasuguste lisandite veendunud vastaline siis talvel selliste ilmadega on siiski omal kohal jäätumisevastane küttelisand, mis teeb kütuse hästi voolavaks ja paremini süttivaks.
Endal on kõik need tingimused täidetud ja kuni -20 pole probleeme.
Külmema ilma korral kasutan "erivahendeid"
2 ämbritäit kuuma vett sisselaske kollele ja ümbrusele, paar minti ootamist ja käivitub koheselt.