Nu kevadel olid surved normis veel. Vaevalt, et 10k km peale kohviks läks.
Starter päris nii kiirelt ikka ei vea, kui sooja ilmaga. Aga ei tundu nagu ringi vedamise asi olema. Pigem ikka küttesüsteemi teema. -10'ga veab sama kiirelt ringi kui sooja ilmaga, kuid enne peab veidi jõurama, et süttiks.
Hetkel on sees õlimaailmast ostetud lahtine 10w-40 diiselõli.
Kõrvalseisjad ütlesid, et käivitamise ajal tuleb tagant hirmsasti musta välja.
Lisaks ei tohi gaasipedaali puutuda. Siis natuke lötutab, kui peale vajutada, ei luba enam üldse.
Lisana võib veel kirjutada, et kevadel vahetatud klapisääretihendid, üks hüdrotõukur (mis oli kinni jäänud), reguleeritud süütenurka jne. Ehk nö. elementaarsed asjad on enamuses tehtud. Mootor hõre ei ole, klapid peavad, küttesüsteemi osad uued jne jne.
Starter päris nii kiirelt ikka ei vea, kui sooja ilmaga. Aga ei tundu nagu ringi vedamise asi olema. Pigem ikka küttesüsteemi teema. -10'ga veab sama kiirelt ringi kui sooja ilmaga, kuid enne peab veidi jõurama, et süttiks.
Hetkel on sees õlimaailmast ostetud lahtine 10w-40 diiselõli.
Kõrvalseisjad ütlesid, et käivitamise ajal tuleb tagant hirmsasti musta välja.
Lisaks ei tohi gaasipedaali puutuda. Siis natuke lötutab, kui peale vajutada, ei luba enam üldse.
Lisana võib veel kirjutada, et kevadel vahetatud klapisääretihendid, üks hüdrotõukur (mis oli kinni jäänud), reguleeritud süütenurka jne. Ehk nö. elementaarsed asjad on enamuses tehtud. Mootor hõre ei ole, klapid peavad, küttesüsteemi osad uued jne jne.