17-02-2011, 10:29 PM
Koha peal paarutades ei vaja mootor kuigi palju kütet - ka peaaegu umbes filter annab piisavalt läbi, et mootor piirajani lasta. Teine on asi siis, kui autot reaalselt kiirendatakse - 25-30 l/h on hoopis teine kulu ja seda juba mingist peaaegu ummistunud filtrist läbi ei pressi.
Samas võib põhjusi olla ka teisi - õhk kütuses, mõlkis ettandetoru põhja all, paksuvõitu kütus paagis...
Avariirežiimi ei tohiks sellel veel olla. Kuigi, mine tea - käigukast ilmselt on juba 5-käiguline, eks.
Ega sel ometi EGRi klappe ei ole, mis võiksid kuhugi kollektoritese kinni jääda ja sellega õhuvõttu blokeerida?
Samas võib põhjusi olla ka teisi - õhk kütuses, mõlkis ettandetoru põhja all, paksuvõitu kütus paagis...
Avariirežiimi ei tohiks sellel veel olla. Kuigi, mine tea - käigukast ilmselt on juba 5-käiguline, eks.
Ega sel ometi EGRi klappe ei ole, mis võiksid kuhugi kollektoritese kinni jääda ja sellega õhuvõttu blokeerida?