14-02-2011, 08:24 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-02-2011, 08:27 PM ja muutjaks oli 92S500.)
Okei, pilt selgineb...umbes need asjad mis oletasin, on vaja ka alles jätta. Peamine siis süütelukk mis käib käsikäes mootori ajuga. Skeemi järgi tundub et kelladeploki võib ära jätta, kuna mööda CAN-i jookseb küünalde tuli ainult? Tahho, mootori temp jms signaalid peaks tulema läbi igaüks oma kaabli, st vähemalt VAG-il on nii, kuid peab uurima kuidas MB-l. Kui kõik läbi can-i tuleb siis on 2 varianti, kas toppida w210 kelladeplokk w202 korpusesse, või jätta analoog andurid/näiturid lisaks ja loobuda w210 kelladest.
K40/4 ja K40/7 on esimene ja tagumine SAM ? Kas nende olemasolu on oluline,st kas mootor saab sealt miskit tähtsat feedback-i või ainult vea/rikke signaali juhul kui midagi ei toimeta? Ilmselt jällegi on vaja vähemalt üks neist (esimene) alles jätta, kahtlustan ,et aju enda toited seotud sellega? Kui keegi on kursis, võiks vähe kogemusi jagada.
Automaat kasti ise ei plaani kasutada, seda siis mitmel põhjusel, et hoida asjad natuke lihtsamad, ja kuna autol hetkel all kepikast ning tegemist on nagunii paraja kartautoga siis las olla, ongi lõbus (500nm ja kerge kere). Vajadusel saab hiljem automaadi lisada alla. Ploki poolne bolt-pattern on sama vanade om60x ja m10x mootoritega, seega vaja mõelda hooratas ja sidur välja ja asi vask. Tagumine variant on sprinteri 6k manuaal + sidur....
Igaljuhul tänud info eest ja olen endiselt avatud kõiksugu täpsustustele/infole, mis oleks kasulik teada enne tegutsema asumist. Pealtnäha ei tundu keerulisem kui mõni tehtud töö, kuid alustuseks plaan kaanele ka kerge uuendus kuur teha seega võib vaikselt hakata tegutsema.
K40/4 ja K40/7 on esimene ja tagumine SAM ? Kas nende olemasolu on oluline,st kas mootor saab sealt miskit tähtsat feedback-i või ainult vea/rikke signaali juhul kui midagi ei toimeta? Ilmselt jällegi on vaja vähemalt üks neist (esimene) alles jätta, kahtlustan ,et aju enda toited seotud sellega? Kui keegi on kursis, võiks vähe kogemusi jagada.

Automaat kasti ise ei plaani kasutada, seda siis mitmel põhjusel, et hoida asjad natuke lihtsamad, ja kuna autol hetkel all kepikast ning tegemist on nagunii paraja kartautoga siis las olla, ongi lõbus (500nm ja kerge kere). Vajadusel saab hiljem automaadi lisada alla. Ploki poolne bolt-pattern on sama vanade om60x ja m10x mootoritega, seega vaja mõelda hooratas ja sidur välja ja asi vask. Tagumine variant on sprinteri 6k manuaal + sidur....
Igaljuhul tänud info eest ja olen endiselt avatud kõiksugu täpsustustele/infole, mis oleks kasulik teada enne tegutsema asumist. Pealtnäha ei tundu keerulisem kui mõni tehtud töö, kuid alustuseks plaan kaanele ka kerge uuendus kuur teha seega võib vaikselt hakata tegutsema.
