12-02-2011, 06:42 PM
Minu masin sai nüüd lõpuks täiesti sõidetavaks. Kirjutan siia siis loo lõpu.
Võtsin need sedaani tagaamordid kaasa ja käisin mööda poode küsimas et "Andke samasugused aga u. 10 cm lühemad". Igal pool laiutati käsi. Siis hakkasin mööda lammareid käima ja sealolevatega võrdlema. Pika-pika-pika otsimise peale leidsin ühest Elva lammarist Opel Frontera tagaamordid, mis pikkuse poolest sobisid aga alumise otsa kinnitusauk oli 8mm asemel 10mm. Ostsin siis tuttuue 10mm teraspuuri ja puurisin lääba augu suuremaks. Lääba amordi kinnitusaugu suuremaks puurimine oli üllatavalt väga kerge tegevus.
Sõitsin siis mõnda aega nendega ringi aga aeg-ajalt lõi suuremates aukudes amordi põhja. Üks tegija pakkus, et võiks alla panna uued tugevdatud tagavedrud. Lasin tal siis selle töö ette võtta ja lõpptulemus on väga hea.
Põhi on kõrge, aukude läbimine on väga pehme aga samas ei ole ka mingit õõtsumist.
Võtsin need sedaani tagaamordid kaasa ja käisin mööda poode küsimas et "Andke samasugused aga u. 10 cm lühemad". Igal pool laiutati käsi. Siis hakkasin mööda lammareid käima ja sealolevatega võrdlema. Pika-pika-pika otsimise peale leidsin ühest Elva lammarist Opel Frontera tagaamordid, mis pikkuse poolest sobisid aga alumise otsa kinnitusauk oli 8mm asemel 10mm. Ostsin siis tuttuue 10mm teraspuuri ja puurisin lääba augu suuremaks. Lääba amordi kinnitusaugu suuremaks puurimine oli üllatavalt väga kerge tegevus.
Sõitsin siis mõnda aega nendega ringi aga aeg-ajalt lõi suuremates aukudes amordi põhja. Üks tegija pakkus, et võiks alla panna uued tugevdatud tagavedrud. Lasin tal siis selle töö ette võtta ja lõpptulemus on väga hea.
Põhi on kõrge, aukude läbimine on väga pehme aga samas ei ole ka mingit õõtsumist.