08-02-2011, 10:17 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-02-2011, 10:18 PM ja muutjaks oli janek126.)
(08-02-2011, 10:00 PM)Renkju Kirjutas: Kui teha, siis ikka teha asi komplektselt.
Ja mees, kui 4.2 l mootor hästi toimib, õli ei söö ja kuumaks ei lähe, siis ära hakka seda diislit sinna panema
Õigust räägid.
Kui sa just aastas vähemalt 40-50tuhhi läbi ei uha, on asi suht rahakotile miinuspoolele minemas.
Korras 4,2- trassil 9,5 linnas 13,5- keskmine 11,5-12liitrit sajale.
3-ne diisel sööb samad numbrid miinus 1liiter, kuna 126 suht raske auto.
Arvesta siia veel vahetusega kaasnevad nn. igasugused "pisikulud", mida alguses arvestada ei tea - ja saadki juba selle raha eest mõne tuhade läbimiseks besuraha.
Mitte, et ma diisli vastane oleks, aga aretused reeglina ei lõpe hästi.
Tehase poolt paigaldatud diisel- miks mitte?
Müü oma kuus maha ja otsi kohe diiselversioon- säästad üsna mitu kotitäit närve.
Edud.
Janek.
P.S. Kui sa ise vahetad mootorid ja teed kõik vajaliku pakun vahetust-
sinu 4,2 minu kaubaliftile minu 3,0 r6(1992a., ls290tuhhi) sinu kuuele.
+minupoolne mingisugune komp...
Pesuruumide ja saunade remont.
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735