08-02-2011, 05:00 PM
See toru muideks on roolivõimendi oma.
Soovitaks ikkagi jah panna läbi jahutusradika selle asja. Uus ei maksnud ka vist nagu päris meeletut hinda...
Teine variant on paigaldada sinna ventika juurde eraldi õliradiaator käigukastile, nagu e39-l on. eraldi radiaator annab suurema jahutuspinna...
Mul ntx pikema ja kiirema sõidu juures hakkab kast mingist hetkest jõnksuga käike vahetama. Peale tunniajast seimist on asi jälle korras. Ise oskasin seda seostada ainult kehva jahutusega. Sõitsin siis üle 1000km jutti 120+kmh. Metsapeatusteks ka auto mootorit seisma ei jätnud...
Soovitaks ikkagi jah panna läbi jahutusradika selle asja. Uus ei maksnud ka vist nagu päris meeletut hinda...
Teine variant on paigaldada sinna ventika juurde eraldi õliradiaator käigukastile, nagu e39-l on. eraldi radiaator annab suurema jahutuspinna...
Mul ntx pikema ja kiirema sõidu juures hakkab kast mingist hetkest jõnksuga käike vahetama. Peale tunniajast seimist on asi jälle korras. Ise oskasin seda seostada ainult kehva jahutusega. Sõitsin siis üle 1000km jutti 120+kmh. Metsapeatusteks ka auto mootorit seisma ei jätnud...