07-02-2011, 10:09 PM
5 kastil lülitatakse 5 käiku kuidagi kiiruse peale, kuid tegu siiski mehaanilise kastiga, mitte elektroonilise juhtimisega.
Kui jupide ostuks läheb osta kardaan kogu pikkuses, tagumine ots küll sama pikk, kuid erinevatel mootoritel erineva läbimõõduga.
Peaülekanne on ka teise ülekande arvuga, automaadi puhul.
Lisaks vaja vaakum regulaatorit pumba gaasi hoovastiku otsa.
Ma pole ise kunagi 5 automaati näppinud kuid, kui lülitatakse 5 käiku kiiruse peale siis võimalik, et sellisel puhul on ka elektriline spido.
Viimane küll puhas teooria.
Käigukangi ümbruse ava on kah erineva mõõduga
lisaks v6sa mainutule on veel KD relee.
Lisaks vajad veel teist radikat. Automaadil jookseb õli jahutus läbi mootori jahutuse radika.
Aga midagi müstilist pole, 124 ikka väga kiviaja lahendustega auto, hea lihtne ise ehitada.
Hea kui saad doonori pealt vaadata kuidas juhtmed jooksevad.
Kui jupide ostuks läheb osta kardaan kogu pikkuses, tagumine ots küll sama pikk, kuid erinevatel mootoritel erineva läbimõõduga.
Peaülekanne on ka teise ülekande arvuga, automaadi puhul.
Lisaks vaja vaakum regulaatorit pumba gaasi hoovastiku otsa.
Ma pole ise kunagi 5 automaati näppinud kuid, kui lülitatakse 5 käiku kiiruse peale siis võimalik, et sellisel puhul on ka elektriline spido.
Viimane küll puhas teooria.
Käigukangi ümbruse ava on kah erineva mõõduga
lisaks v6sa mainutule on veel KD relee.
Lisaks vajad veel teist radikat. Automaadil jookseb õli jahutus läbi mootori jahutuse radika.
Aga midagi müstilist pole, 124 ikka väga kiviaja lahendustega auto, hea lihtne ise ehitada.
Hea kui saad doonori pealt vaadata kuidas juhtmed jooksevad.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
If you want to make God laugh, tell him your future plans