07-02-2011, 09:33 PM
Pidades silmas Sinu eelmisi arendusi, ootan huviga
Mõned mõtted Su küsimuste teemal.
1. Vajad hüdrotrafot, käigukasti, kardaani esimest osa, käigukasti tala, kangi koos hoovaga, elektrijuhtmeid (Sinule vast ei pea kordama, et MB kimbud käivad loogilisteks üksusteks lahti), piduripedaali ja pedaalikarpi (kuigi see vist ei ole hädavajalik), KD lüliti.
2. Esimene pool ei sobi, tagumine küll.
3. Füüsiliselt sobib. Erinevused on käiguvahetuspunktides ja ülekandearvudes.
4. Viiene on elektrilise juhtimisega. Kui ajukirurgia ei hirmuta (ja Sind ilmselt mitte) on viiene ökonoomsem.
5. Teoorias pead - tüübikoodis võib tulla erinevus. Praktikas ei huvita see kedagi.
6. Kõla, nagu oleks KDtross liiga pingul. Aga proovisõit on niikuiniii vaja teha. Ning kastiõli ei tohi olla kärsahaisuga...
Üldiselt tasub suhelda R129ga nendel teemadel.
Mõned mõtted Su küsimuste teemal.
1. Vajad hüdrotrafot, käigukasti, kardaani esimest osa, käigukasti tala, kangi koos hoovaga, elektrijuhtmeid (Sinule vast ei pea kordama, et MB kimbud käivad loogilisteks üksusteks lahti), piduripedaali ja pedaalikarpi (kuigi see vist ei ole hädavajalik), KD lüliti.
2. Esimene pool ei sobi, tagumine küll.
3. Füüsiliselt sobib. Erinevused on käiguvahetuspunktides ja ülekandearvudes.
4. Viiene on elektrilise juhtimisega. Kui ajukirurgia ei hirmuta (ja Sind ilmselt mitte) on viiene ökonoomsem.
5. Teoorias pead - tüübikoodis võib tulla erinevus. Praktikas ei huvita see kedagi.
6. Kõla, nagu oleks KDtross liiga pingul. Aga proovisõit on niikuiniii vaja teha. Ning kastiõli ei tohi olla kärsahaisuga...
Üldiselt tasub suhelda R129ga nendel teemadel.