04-02-2011, 12:11 PM
Tänud parandamast, nii oli mõeldud küll.
Ehk MB süsteem tõstab tulesid kõrgemaks (kui toimima juhtub). Seega kui reguleerimist ei toimu ja tuled ikka liiga kõrgele näitavad, on midagi enne reguleerimistsüdeemi tuksi keeratud.
Iseeesest jääb võimalus, et reguleeringul on pidev vaakum peal. Sellest saab kõige paremini aimu, kiskudes seina lähedal seisval autol (et oleks hea jälgida tulevihu asendit) tule küljest vaakumiotsa. Kui nüüd vihk langeb, on vaakumisüsteemis rike, mis hoiab tulede kambrites maksimaalset vaakumit. Kui ei lange, on puudu kas vaakum üldse (ja tuled on seetõttu keeratud liiga kõrgele) või on midagi reguleerimise mehhaanikas katki.
Enamasti on siiski põhjuseks puuduv vaakum. Vaakumi saab süsteem jagajast vasaku amordipüstaku juurest. Kas tulede reguleerimise toru polnud mitte hall, sinise triibuga?
Ehk MB süsteem tõstab tulesid kõrgemaks (kui toimima juhtub). Seega kui reguleerimist ei toimu ja tuled ikka liiga kõrgele näitavad, on midagi enne reguleerimistsüdeemi tuksi keeratud.
Iseeesest jääb võimalus, et reguleeringul on pidev vaakum peal. Sellest saab kõige paremini aimu, kiskudes seina lähedal seisval autol (et oleks hea jälgida tulevihu asendit) tule küljest vaakumiotsa. Kui nüüd vihk langeb, on vaakumisüsteemis rike, mis hoiab tulede kambrites maksimaalset vaakumit. Kui ei lange, on puudu kas vaakum üldse (ja tuled on seetõttu keeratud liiga kõrgele) või on midagi reguleerimise mehhaanikas katki.
Enamasti on siiski põhjuseks puuduv vaakum. Vaakumi saab süsteem jagajast vasaku amordipüstaku juurest. Kas tulede reguleerimise toru polnud mitte hall, sinise triibuga?