01-02-2011, 01:25 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-02-2011, 01:32 AM ja muutjaks oli wdb240.)
Kas keegi salongi põhjamattide alla on vaadanud. Ega sealt vett ei paista. Kuigi see oli rohkem W211 masinate tüüpviga, võiks ka selle vea ära välisatda, et CAN-i magasiinid küljekarpises niiskust saanud ei oleks.
Välis temperatruur armatuurist vaadatuna ja Esi-Sammist vaadatuna ei ole kunagi üks ja see sama. Salongi kuvatakse korrigeeritud temperatuur. Seda hoitakse tihtipeale muutmata kujul, kuigi realne näit SAM-is on juba ammu midagi muud. See kõik selle pärast, et ei oleks liigset ülessalla hüplemist ja et ka kiirusest tulenev korrektsioon sisse viia. Võib olla tõesti seal mingi muu anomaalne kala sees , aga ma arvan, et natukene valedele jälgedele on see välis temp teid ajanud. Kas realne välisnäit koos udukatega jamab ainult seisva masinaga garaasis? Äkki on süü selle,et udutuli 55W lamp on võimeline paar kraadi selle anduri juures temperatuuri tõstma? Nad seal ikkagi väga lähestikku.
W203 ukse juhtploki tarkvara ei saa MB testriga uuendada. Selleks puudub võimalus. Uus tarkvara tähendab uuema numbriga plokki ostmist. Uue numbriga plokk tehakse aga selle pärast, et vanematel oli ilmselt ilmnenud mingid vead ja parendus on sisseviidud ka kindlasti riistvarale.
Me ei saa kindlalt väita ,et selle probleemi tekitab sulle ukse juhtploki tarkvara. See võib olla täiesti vabalt ukseploki protsessori riistvaraline kamm. Selline kirve meetodil juhtplokkide andmekivide programaatorites toppimine ja ülekirjutamine teab mis softiga ei saa kindlasti anda 100%
korrektset tulemust. Ja kust kohast see soft siis pärines. Kas nad ise kirjutasid parema softi. Ma kaldun arvama, et nad isegi ei tea, mida nad seal ümber kopeerivad. Kloonivad ühest teisse ja ongi kõik. Kas aga sellel toonoril ka uuem soft kuidagi riistvara muudatuste pärast teistsugune on. Seda meie enam ei tea. Seda teavad paarkümmend kutti valgete kitlitega Saksamaalt mis ja miks seal ümber on tehtud. Meie siin peame teadma ainult ühte. Kui on ploki viga, siis vaja panna uuem plokk, mis on ilmselt parem ja töökindlam. Ise ju oled sa samuti kindel, et sa ei saa olla kindel, et see remonditud plokk nüüd ikka korras on.
Lihtsalt infoks: Vanemal W203 ei tea, kuid kereuuenduse läbinud W203 KLIIMAGA on selline nüanss küll silma jäänud. Kui sõidad Kliima (AUTO) peal,,,vajutad (AUTO) maha,,,,seiskad masina ja käivitad mõne hetke pärast uuesti, siis on (AUTO) uuesti tagasi ise ilmunud. Täpselt samamoodi toimib ka vastupidiselt. Ühesõnaga auto arvab, et kuna sa ikka pidevalt sõidad ühes reziimis, siis ilmselt sa kogemata muutsid reziimi ja ta taastab selle sulle ise. Ma ei ole mõõtnud seda aega kui pikalt tuleb sõita, et ta võtaks selle muutuse omale uueks kohustuseks, kuid lühikeste distantsidega pidin ükskord mitu korda (AUTO) uuesti tagasi valima. Sama olen märganud ka käigukasti S/C (S/W) valikuga.
Välis temperatruur armatuurist vaadatuna ja Esi-Sammist vaadatuna ei ole kunagi üks ja see sama. Salongi kuvatakse korrigeeritud temperatuur. Seda hoitakse tihtipeale muutmata kujul, kuigi realne näit SAM-is on juba ammu midagi muud. See kõik selle pärast, et ei oleks liigset ülessalla hüplemist ja et ka kiirusest tulenev korrektsioon sisse viia. Võib olla tõesti seal mingi muu anomaalne kala sees , aga ma arvan, et natukene valedele jälgedele on see välis temp teid ajanud. Kas realne välisnäit koos udukatega jamab ainult seisva masinaga garaasis? Äkki on süü selle,et udutuli 55W lamp on võimeline paar kraadi selle anduri juures temperatuuri tõstma? Nad seal ikkagi väga lähestikku.
W203 ukse juhtploki tarkvara ei saa MB testriga uuendada. Selleks puudub võimalus. Uus tarkvara tähendab uuema numbriga plokki ostmist. Uue numbriga plokk tehakse aga selle pärast, et vanematel oli ilmselt ilmnenud mingid vead ja parendus on sisseviidud ka kindlasti riistvarale.
Me ei saa kindlalt väita ,et selle probleemi tekitab sulle ukse juhtploki tarkvara. See võib olla täiesti vabalt ukseploki protsessori riistvaraline kamm. Selline kirve meetodil juhtplokkide andmekivide programaatorites toppimine ja ülekirjutamine teab mis softiga ei saa kindlasti anda 100%
korrektset tulemust. Ja kust kohast see soft siis pärines. Kas nad ise kirjutasid parema softi. Ma kaldun arvama, et nad isegi ei tea, mida nad seal ümber kopeerivad. Kloonivad ühest teisse ja ongi kõik. Kas aga sellel toonoril ka uuem soft kuidagi riistvara muudatuste pärast teistsugune on. Seda meie enam ei tea. Seda teavad paarkümmend kutti valgete kitlitega Saksamaalt mis ja miks seal ümber on tehtud. Meie siin peame teadma ainult ühte. Kui on ploki viga, siis vaja panna uuem plokk, mis on ilmselt parem ja töökindlam. Ise ju oled sa samuti kindel, et sa ei saa olla kindel, et see remonditud plokk nüüd ikka korras on.
Lihtsalt infoks: Vanemal W203 ei tea, kuid kereuuenduse läbinud W203 KLIIMAGA on selline nüanss küll silma jäänud. Kui sõidad Kliima (AUTO) peal,,,vajutad (AUTO) maha,,,,seiskad masina ja käivitad mõne hetke pärast uuesti, siis on (AUTO) uuesti tagasi ise ilmunud. Täpselt samamoodi toimib ka vastupidiselt. Ühesõnaga auto arvab, et kuna sa ikka pidevalt sõidad ühes reziimis, siis ilmselt sa kogemata muutsid reziimi ja ta taastab selle sulle ise. Ma ei ole mõõtnud seda aega kui pikalt tuleb sõita, et ta võtaks selle muutuse omale uueks kohustuseks, kuid lühikeste distantsidega pidin ükskord mitu korda (AUTO) uuesti tagasi valima. Sama olen märganud ka käigukasti S/C (S/W) valikuga.