31-01-2011, 11:31 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 31-01-2011, 11:39 PM ja muutjaks oli voodoo.)
WDB240 vihje tulemusel katsetasin sõita ilma kõrvalistuja poolse ukse juhtploki kaitsmeta. 400km ja ei mingeid kalasid.
Seal muidugi nii-ja-naa jutt aga lõpuks võeti see plokk sealt, joodeti, lasti soft uuesti peale - ma teadsin juba kohe, et see muresid ei lahenda. Pealegi seal garaazhis veel seistes oli ikka too sama temperatuuri jama. Autos sees näitas +5... arvutis +9 ja kui udutuled sisse keerata siis +12.
Sõitsin sealt välja siis hakkas asi toimetama ja updeitis tempi normilt ja garaazhi sisse sõites lõi õige ette jne, udutulede näppimine asja ei mõjutanud KUNIKS üleeilseni. Sõitsin ca 20km linna peal ning äkki vaatan, aknad udused - vana sõber külas. Kliimapaneel töötab ja näitab justkui puhuks, õhku ei tule. Ma üritasin veel teise tondi ka välja kutsuda, et viskaks SRS ja kõik muud asjad aga need jäid olemata too kord. Ma nüüd ei tea kas on tegu kahe probleemiga - kliima eraldi ning muud anomaaliad eraldi .. võii .. Igatahes varem esinesid need probleemid kindla jadana. Olin 100% kindel, et nüüd kui udutule sisse lülitan, siis hakkab temperatuur ennast mõnusalt +temp kiskuma ja kui välja lülin siis miinusesse jällegi.
Mina olen ühes asjas peaaegu, et kindel - läbi pole autos mitte midagi, kuskil on massi probleem ja kogu lugu. See võis ka ennist tõepoolest esi-sami läbi kärsatada ja jumal teab, mida ta varsti veel kärsatab kui asi nii jätkub. Kuskil pinge kõigub või midagi jookseb valesti ja ongi korras. Mida ma veel avastasin on see, et peale auto-rezhiimi ei jää kliimal "lukustatud" seisu kohati ka teised nupud - a'la tagaklaasi soojendus (lülib ise välja), siseõhu tsirkuleerimine (see mis ei võta õhku väljast vaid tiirutab siseõhku niiöelda). MUIDE - autorezhiim ei tulnud kordagi ise maha nagu ka muud funktsioonid, kui ei mõjutanud ka udutuled temperatuuri jnejne. Kõik on siiski omavahel seotud. Mul on varsti tunne, et kui ma sellest autost lähiajal ei loobu, olen ma diagnostik ise valmis. Natuke veel õpin ja käin auto juhtmestiku ise üle
Mis puudutab formatikut ja andreid, siis neid kollitan ma seni kuni probleem kadunud... las õpivad siis ise ka.
Edit: tegelikult 400km sõitmisel see auto-rezhiimi kala oli ning temperatuuri seose udutuledega ma selle katsetuse lõpus avastasingi. aga mu fantaasia juhib mu sihukese järelduseni, et massiprobleem eksisteeris... aga see ei suutnud lolliks ajada ukse juhtplokki, mis muud kalad esile tõi. vahet pole millist plokk ta segaseks ajab, sümptomid, mis välja lööks oleks samasugused ilmselt nii või naa. can-võrgus ma arvan, et võibki möllata too plokk, aga alguse saab asi sellest, et midagi jookseb kuskil valesti.. ehk... ma ei tea, juhtmestikus midagi mäda.
Seal muidugi nii-ja-naa jutt aga lõpuks võeti see plokk sealt, joodeti, lasti soft uuesti peale - ma teadsin juba kohe, et see muresid ei lahenda. Pealegi seal garaazhis veel seistes oli ikka too sama temperatuuri jama. Autos sees näitas +5... arvutis +9 ja kui udutuled sisse keerata siis +12.
Sõitsin sealt välja siis hakkas asi toimetama ja updeitis tempi normilt ja garaazhi sisse sõites lõi õige ette jne, udutulede näppimine asja ei mõjutanud KUNIKS üleeilseni. Sõitsin ca 20km linna peal ning äkki vaatan, aknad udused - vana sõber külas. Kliimapaneel töötab ja näitab justkui puhuks, õhku ei tule. Ma üritasin veel teise tondi ka välja kutsuda, et viskaks SRS ja kõik muud asjad aga need jäid olemata too kord. Ma nüüd ei tea kas on tegu kahe probleemiga - kliima eraldi ning muud anomaaliad eraldi .. võii .. Igatahes varem esinesid need probleemid kindla jadana. Olin 100% kindel, et nüüd kui udutule sisse lülitan, siis hakkab temperatuur ennast mõnusalt +temp kiskuma ja kui välja lülin siis miinusesse jällegi.
Mina olen ühes asjas peaaegu, et kindel - läbi pole autos mitte midagi, kuskil on massi probleem ja kogu lugu. See võis ka ennist tõepoolest esi-sami läbi kärsatada ja jumal teab, mida ta varsti veel kärsatab kui asi nii jätkub. Kuskil pinge kõigub või midagi jookseb valesti ja ongi korras. Mida ma veel avastasin on see, et peale auto-rezhiimi ei jää kliimal "lukustatud" seisu kohati ka teised nupud - a'la tagaklaasi soojendus (lülib ise välja), siseõhu tsirkuleerimine (see mis ei võta õhku väljast vaid tiirutab siseõhku niiöelda). MUIDE - autorezhiim ei tulnud kordagi ise maha nagu ka muud funktsioonid, kui ei mõjutanud ka udutuled temperatuuri jnejne. Kõik on siiski omavahel seotud. Mul on varsti tunne, et kui ma sellest autost lähiajal ei loobu, olen ma diagnostik ise valmis. Natuke veel õpin ja käin auto juhtmestiku ise üle
Mis puudutab formatikut ja andreid, siis neid kollitan ma seni kuni probleem kadunud... las õpivad siis ise ka.
Edit: tegelikult 400km sõitmisel see auto-rezhiimi kala oli ning temperatuuri seose udutuledega ma selle katsetuse lõpus avastasingi. aga mu fantaasia juhib mu sihukese järelduseni, et massiprobleem eksisteeris... aga see ei suutnud lolliks ajada ukse juhtplokki, mis muud kalad esile tõi. vahet pole millist plokk ta segaseks ajab, sümptomid, mis välja lööks oleks samasugused ilmselt nii või naa. can-võrgus ma arvan, et võibki möllata too plokk, aga alguse saab asi sellest, et midagi jookseb kuskil valesti.. ehk... ma ei tea, juhtmestikus midagi mäda.