24-01-2011, 10:05 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-01-2011, 01:32 PM ja muutjaks oli vix.)
(23-01-2011, 08:47 PM)v6sa Kirjutas:(23-01-2011, 06:10 PM)wdb240 Kirjutas: Pingeregulaatori sisene viga. Viga mitte PINGE REGULEERIMISE osakonnas vaid LIN kommunikatsiooni osakonnas. Tõsi vea kõrvaldamiseks vaja ikkagi vahetada terve pingekas. Mootori aju ei saa generaatoti koormusest õiget sotti. Teele ei jäta, küll aga ohu-tuld põletab.
On see arvamus tõenäolise vea kohta või tabasid hädalise jutus mingi ainult kommunikatsiooniprobleemile viitava iva? Krt, on mees
Kusjuures kasutaja jaoks on tulemus ühtviisi sant - tükk tuleb välja vahetada. Mis sihuke "tark" pingeregulaator ka maksab?
Hetkel siis olen niipalju targemaks saanud, et laadimispinge normis ja teele jääda ei tohiks. wdb240 kirjeldab viga õigesti. Mootori aju ja geneka vahelise suhtlemise probleem, mille põhjustab ilmselt tõesti pingeregulaator. Veateadet vilgutab, kuid varjatud menüü näitab laadimispinget 14,1-14,3 V. Seda aga mitte kohe peale käivitamist, vaid paari sekundi pärast. Homme õhtul üritan uuesti remonti viia auto ja selgust saada. Niipalju tean, et see pingeregulaator ise pidi maksma 70 euro kanti. Töö peale selle.