22-01-2011, 09:51 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-01-2011, 10:08 PM ja muutjaks oli Priitamg.)
(28-06-2010, 12:04 AM)marek Kirjutas:(27-06-2010, 06:33 PM)laisad Kirjutas: Üks viimastest küsimustest,kas E500 olid/on kõik õhkvedrustusega või on ka ilma? Sellise koodi alt nagu E500 211.070 pole märgitud õhkvedrustust.
Hea küsimus, pole ühtegi ilma kohand...
E500 sellel on kohe standardvarustuses airmatic,tavalise vedrustusega neid polegi jep
(04-01-2011, 07:53 PM)voodoo Kirjutas: Kõik see jutt, et 2,4 v6 on mõtttetu mootor 3,2'ga võrreldes on teada aga küsime siis pigem nii:
Silmapiiril on e240 4matic - 2005a. Mida sellest arvata? Oodata pigem ning võtta siiski e320? Ma olen kahevahel kuna 3,2 v6 on minu, nagu ka paljude teiste arust mõttekam. Olen e320'ga kunagi mõned aastad tagasi sõitnud ja minek tundus juba sõiduauto kohta täpselt selline, millest edasi oleks mõtet kiigata ainult 5sek pillide poole, 6-9sek vahel mis toimub, pole eriti oluline. airmatic on välistatud ning avantgarde on must-have.
Mis mind nagu sinna poole tõmbab kergelt on teadmine, et ta ei ole kindlasti aeglasem 2.0 kompressor mootorist (millest mulle nagu w203 isegi piisab..no natuke võiks etem olla, aga see selleks) + 4x4 vedu mis on selliste talvede puhul, nagu 2009/10 ning 2010/11 suureks abiks. Aastakäik on samuti ok, sest kõik suuremad vead peaks 2005 aasta lõpuks likvideeritud olema. Autol on Silberis hooldusajalugu. Samas jällegi milleks sõita mingi mootoriga, mille kütusekulu ja hoolduskulud on samad ning mida peab palju rohkem piinama, et ta liiguks kiiremini võrreldes 320ga. 4maticu sillajupid on ka muidugi kallimad aga olgem ausad - ma olen praeguseks selleks valmis, sest need summad mida ma oma õnnetu w203 alla olen tagunud, ei talu kriitikat (2aasta ja mõne kuuga ca 60 000+ EEK, minule tundub see liig).
Nüüd viimasel ajal eestis olles sõidan kas E240 4-maticuga või siis E320 4-matic aasta on mõlemal 2004a. (pole minu autod) Omalt poolt oskan soovitada kütusekulu suhtes E320 kasuks. Tõesti see võtab vähem kui E240 Ei mäleta täpseid numbreid, kuna ei pööra väga tähelepanu sellele, aga E240-l kukub esimene kütusepügal (tallinn-narva mnt) kusagil enne viitnat, samas E320-l alles natuke enne sõmerut. Ja nagu sa mainisid, milleks piinata 2,6l kui 3,2l teeb parema töö ütleme siis sama kütusekuluga ära. Mõlemad autod airmatic ning E240 viskab pidevalt ette ''visit workshop'' Kui auto välja suretada ja uuesti käivitada siis teade kadunud,aga mingi aeg tuleb ette tagasi. Üks hommik isegi oli auto madalaks vajanud. Ütlesin küll omanikule ja ta lubas vaadata kuid siiamaani vaatab ... Varsti vaatab kuidas raha silberisse lendab