21-01-2011, 11:13 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-01-2011, 11:16 AM ja muutjaks oli vix.)
(21-01-2011, 10:58 AM)v6sa Kirjutas:(21-01-2011, 10:52 AM)vix Kirjutas: ...
Mis puutub laadimispingesse, siis seda on mõõdetud ja see on täitsa olemas, üle 13 V. Seda imelikum tundub veateade. Aga tänud veelkord, viisin auto remonti ja loodan, et asi laheneb töökojas. Annan ka siis siin teada, mis viga oli, et teistel tulevikus abi oleks.
Parimatega, Vix.
Siin on suur vahe, kas laadimispinge on 13,05V või 13,95 V. Mõlemad on "üle 13V". Esimesel juhul laadimist sisuliselt ei toimu, teisel juhul on asjad üsna hästi. Kuigi üks enesest lugu pidav generaatori pingeregulaator võiks toimetada ikka 14,1-14,3V peal...
Pigem süüdistan siin generaatorit (ja täpsemalt pingeregulaatorit) kui akut. Samas on mõlemad võimalikud rikke allikad. Ning ei saa välistada hooldamatusest tuksis ühendusi - keremass mootorisse (sel vist küll käigukasti), geneka massiühendus, juhtmete ühendused generaatorile ja akule...
Kui nüüd auto töökotta viisin, siis esimese asjana vaadati samuti laadimispinget ja öeldi mulle, et teele ma jääda ei tohiks, kuna laadimispinge on ideaalne. Mis aga veel vigane saab olla, selgub õhtuks.
Hooldamatus ja mina ei käi aga kindlasti kokku. Kõik mu autod on siiani käinud margi-esinduses hooldustes ja võite mind kutsuda "autopedeks", kuid mind häirib iga vigane pisiasi. Õnnelikud on olnud need inimesed, kes minu käest on auto ostnud. See hetkel kõne all olev auto on ennem mind käinud Tartu Silberis, arved olemas, seega hooldamatusest tulenevad massiühenduse vead ma esialgu jätaks kõrvale. Ise panustaksin samuti geneka harjadele või siis pingeregulaatorile. Need pidavatki 200 000 km pealt Mersudel otsa saama, suhteliselt tüüp-viga, ütles Silber. Pisut üle selle ongi mu auto läbisõit.