21-01-2011, 05:04 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-08-2011, 12:58 PM ja muutjaks oli Silversi.)
Tere.
Olen ühe õnnetu 110 cdi omanik. pihusti sutsub. On ka seibe mitu korda vahetatud, nii esinduses kui ka igalpool mujal diislimeeste juures. Kuna auto ei olnud enda käes siis viimane kord lõppes sutsumine sellega, et auto läks põlema. Sõidu ajal lõi edc tule põlema ja suri välja. Teeäärde pidama saades ja kapote avades tuli alguses palju tossu ja siis paistis leek. Koheselt sai see kustutatud. Sai masin koju veetud ja kaaned lahti võetud pealt. Üks ülevoolu voolik oli katki ning kõik pistikud ja pihustid olid ülevoolu voolikuteni tiheda pigi kihi all. Uurides foorumeid ja kuna masinal see viga nii kaua olnud oli siis otsustasin seda ise lahkama hakata. Kuna nüüdseks on põlema minekust möödunud pool aastat ja masin seisnud ilma akuta. Sain pihustid edasi- tagasi keerates kenasti kätte ja puhastasin niipalju kui võimalik. Nüüd küsimus, et mis edasi. Lihtsalt uued poldid, seibid ja kahvlid. Pihusti kinni. Või on vaja veel miskit vahetada? Kas pean minema ka kindalsti diagnostikasse mis edc tule ära kustutab? või saab masin ise aru, et ülevoolu voolikud nüüd korras ja rõhk taastunud? Põlema läks masin sellepärast, et katkisest ülevoolu voolikust küte tilkus sumbuti peale. Juhtmed, pistikud jne on normaalses seisus.
Olen ühe õnnetu 110 cdi omanik. pihusti sutsub. On ka seibe mitu korda vahetatud, nii esinduses kui ka igalpool mujal diislimeeste juures. Kuna auto ei olnud enda käes siis viimane kord lõppes sutsumine sellega, et auto läks põlema. Sõidu ajal lõi edc tule põlema ja suri välja. Teeäärde pidama saades ja kapote avades tuli alguses palju tossu ja siis paistis leek. Koheselt sai see kustutatud. Sai masin koju veetud ja kaaned lahti võetud pealt. Üks ülevoolu voolik oli katki ning kõik pistikud ja pihustid olid ülevoolu voolikuteni tiheda pigi kihi all. Uurides foorumeid ja kuna masinal see viga nii kaua olnud oli siis otsustasin seda ise lahkama hakata. Kuna nüüdseks on põlema minekust möödunud pool aastat ja masin seisnud ilma akuta. Sain pihustid edasi- tagasi keerates kenasti kätte ja puhastasin niipalju kui võimalik. Nüüd küsimus, et mis edasi. Lihtsalt uued poldid, seibid ja kahvlid. Pihusti kinni. Või on vaja veel miskit vahetada? Kas pean minema ka kindalsti diagnostikasse mis edc tule ära kustutab? või saab masin ise aru, et ülevoolu voolikud nüüd korras ja rõhk taastunud? Põlema läks masin sellepärast, et katkisest ülevoolu voolikust küte tilkus sumbuti peale. Juhtmed, pistikud jne on normaalses seisus.