21-01-2011, 01:31 AM
Vito ja V-klassi esiukse juhtmed tõesti vajavad üle tuunimist. Juhtmed on kimpu köidetud ja ukse avanemisel väänatakse seda jäika pundart pidevalt 90 kraadi.Et viga ära hoida, piisab ka täiesti sellest, kui juhtmetelt teip maha harutada ja ükshaaval nad sinna kummikõrisse jätta. Kõige hullem, mis saab juhtuda,on see, kui on KOMFORT plokk autol ja ukse juhtmete lühise tõttu jäetakse keskluku mootoritele pidev toide peale. Vool on seal nii kaua, et kõik mootorid on hommikuks maha põlenud.
Sinu muret aga lugedes jääb mulje, et sul lihtsalt võti kulunud.
Kui kesklukk salongist toimib ja võtmest lollitab, siis ilmselt võtme tüüpviga. Võtmel pole nuppu, millest kinni või lahti uksi vajutada. Kõik toimib taskunoa prtinsiibil metallvõtme kinni /lahti käänamisest. Metallvõtme kinni käänamisel peab viimane enda küljega ühe väikese lüliti alla vajutama ja seda ka suutma all asendis hoida. Võtme lukustus mehanism kulunud, siis ei fikseeru võtme metalosa enam nii sügaval võtme sees. Lülitit ei suudeta põhja vajutada ning seal ka hoida.
Sealt siis tulebki autole info, et uksed kini ja lahti tagasi.
Sinu muret aga lugedes jääb mulje, et sul lihtsalt võti kulunud.
Kui kesklukk salongist toimib ja võtmest lollitab, siis ilmselt võtme tüüpviga. Võtmel pole nuppu, millest kinni või lahti uksi vajutada. Kõik toimib taskunoa prtinsiibil metallvõtme kinni /lahti käänamisest. Metallvõtme kinni käänamisel peab viimane enda küljega ühe väikese lüliti alla vajutama ja seda ka suutma all asendis hoida. Võtme lukustus mehanism kulunud, siis ei fikseeru võtme metalosa enam nii sügaval võtme sees. Lülitit ei suudeta põhja vajutada ning seal ka hoida.
Sealt siis tulebki autole info, et uksed kini ja lahti tagasi.