19-01-2011, 08:04 PM
Lamelliga muutub jääl pidurdades peatusteekond tunduvalt pikemaks kui naastuga, sest ei ole kuhugi haakuda, seda siis ABS puhul.
Sellised õnnetused on väga kerged tulema, eriti kui mitte hoida pikkivahet. Tallinn- Tartu maanteel ikka juhtub vahel selliste esiveoliste autode järele, mille enne kurvi minekut aeglustab tunduvalt või koguni jalg piduril läbib.
Haakub päris hästi nalja teemaga, kui teada milliseid võtteid kasutatakse liikluses, eriti ohtlikel teelõikudel!
Sellised õnnetused on väga kerged tulema, eriti kui mitte hoida pikkivahet. Tallinn- Tartu maanteel ikka juhtub vahel selliste esiveoliste autode järele, mille enne kurvi minekut aeglustab tunduvalt või koguni jalg piduril läbib.
Haakub päris hästi nalja teemaga, kui teada milliseid võtteid kasutatakse liikluses, eriti ohtlikel teelõikudel!