15-01-2011, 06:05 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-01-2011, 06:07 PM ja muutjaks oli vastikvana.)
(15-01-2011, 03:43 PM)hents99 Kirjutas: Sorri, panin vist veits mööda nende andurite kohtadega.
3-4 silindri vahel peaks olema mootori temp. andur?
1-klemmiga andur on kellaploki jaoks
2-klemmiga andur konditsioneeri jaoks (sininie või punane) vist 4-5 silindri juures.
Samas neid kohti on veelgi, oleneb, kuhu ja kuidas keegi on neid andureid pannud. Mina olen palju selliseid ise-aretatud mootoreid näinud, seega ei ole ma 100% kursis originaaliga.
Mina asun oma anduritega Tartumaal muideks!
Tegelt võiks igaks petteks kontrollida ka drosselklapi asendi andurit. Kas see ikka tühikäigu rezhiimi tunneb. (klapp kinni lühistuvad keskmine ja kumbki äärmine, sorri hetkel ei mäleta kumb on nr1 ja kumb nr3. Klapp täitsa avatud lühistub keskmine ja teine pool. Lihtne kontrollida)
4-5 silindri juures on mul ühe klemmiga andur. kui esmasp üks vend autot ära ei vii, siis teeme diili ostan su käest anduri!
(14-01-2011, 08:33 PM)v6sa Kirjutas: Aga kui külmkäivituspihustilt pistik lahti võtta. Kas siis siis kah täis tõmbab?
Praegu kõlab täpselt samamoodi, kui kiirlifti jaoturikaane pragude korral...
Enam ei tõmmanud täis, aga puterdas ästi vähe kui gaasi anda!